Airwaves zachęca, by odświeżyć swój umysł, nie tylko oddech (wideo)

Rusza digitalowa kampania  gum Airwaves (Mars Wrigley) o mentolowym smaku. Marka w humorystyczny sposób pokazuje w niej konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga odmienić zwyczajne, codzienne sytuacje.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Airwaves zachęca, by odświeżyć swój umysł, nie tylko oddech (wideo)

W ramach startującej właśnie kampanii digitalowej konsumenci będą mogli zobaczyć dwa 6-sekundowe spoty. Pokazane są w nich typowe sytuacje, kiedy podczas nauki czy pracy potrzebujemy uczucia orzeźwienia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/snickers-glodny-kasy-loteria ##

Zapewnić je może mocne uderzenie intensywnego mentolowego smaku płynące z żucia Airwaves, które poczujemy nie tylko w ustach. Spoty do końca roku będzie można oglądać poprzez formaty social, display oraz online video.

Za produkcję kampanii odpowiedzialna jest globalna agencja BBDO, za zakup mediów Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"