MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę Akzo Nobel

Firma Akzo Nobel, właściciel m.in. marki farb Dulux, rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę jej budżetu mediowego. Powierzyła to zlecenie agencji MediaCom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę Akzo Nobel

Przetarg trwał od pięciu miesięcy. Firma nie podała liczby i nazw jego uczestników. Obejmował on w głównej mierze największe rynki, na których działa firma, m.in. Chiny, Wielką Brytanię, Indonezję i Indie. Z szacunków wynika, że marketer wydaje globalnie na reklamy ok. 60 mln funtów rocznie.

AkzoNobel zdecydował się powierzyć globalny budżet mediowy agencji MediaCom. Pracowała już ona dla marketera w zakresie planowania i zakupu mediów, m.in. w Wielkiej Brytanii i na większości rynków regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Teraz agencja rozszerza współpracę o Argentynę, region MENA i RPA.

W Polsce media do kampanii markek Akzo Nobel planuje i kupuje MediaCom Warszawa.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"