Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 lipca do 24 sierpnia 2019 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,89 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 15,74 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,33 proc. w grupie 16-49 i 10,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zniewolona-ogladalnosc-nowy-ukrainski-serial-hitem-tvp1-komentarz,7170861113501825a ##
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 2,62 mln widzów w 4+ (w 16-49 było to 600 tys., a w 16-59 - 1,02 mln).
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 4 lipca do 24 sierpnia 2018 roku w TVP1 wyniosła 1,18 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 10,21 proc., 6,30 proc. i 7,87 proc. udziału. Oznacza to, że interwencyjny magazyn zyskał 710 tys. widzów.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 sierpnia. Śledziło go średnio 2,68 mln osób.
Podczas tegorocznych wakacji oglądalność „Alarmu!” wyraźnie rośnie niemal z tygodnia na tydzień. W pierwszym tygodniu lipca (01-06.07) magazyn miał 1,34 mln oglądających, a w zeszłym tygodniu (19-24.08) było to już 2,39 mln.

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program TVP1. Cykl prowadzą Jacek Łęski, Agnieszka Świdzińska oraz Mirosław Rogalski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/6-nowosci-jesienia-w-tvp1-i-tvp2-jacek-kurski-komentarz,7170854575056513a ##












