930 tys. widzów wiosennych odcinków „Alarmu!” w TVP1

Pierwsze 68 wydań „Alarmu!” oglądało średnio 927 tys. osób. W poszczególnych tygodniach widownia programu wahała się od 662 tys. do 1,22 mln oglądających.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
930 tys. widzów wiosennych odcinków „Alarmu!” w TVP1
Jacek Łęski, fot. TVP1

Średnia widownia pierwszych 68 odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 26 lutego do 14 czerwca 2018 roku w TVP1 (w dni powszednie o 20.15) wyniosła 927 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 6,50 proc. wśród wszystkich widzów, 4,73 proc. w grupie 16-49 i 5,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,42 mln widzów w 4+.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/drugi-sezon-serialu-korona-krolow-andrzej-hausner-jako-kazimierz-wielki,7171441101572225a ##

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 15 marca. Śledziło go średnio 1,50 mln osób.

W pierwszym tygodniu magazyn miał 1,22 mln oglądających. W kolejnych tygodniach widownia audycji delikatnie spadała - w drugim tygodniu śledziło ją 1,21 mln osób, w trzecim - 1,17 mln, a w czwartym - 987 tys.

Wzrost nastąpił w piątym tygodniu emisji, w którym „Alarm!” śledziło 1,06 mln widzów. W kolejnych tygodniach notowano systematyczne spadki - do 967 tys. (szósty tydzień), 881 tys. (siódmy), 878 tys. (ósmy) i 738 tys. (dziewiąty).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kurski-o-alarmie-ogladalnosc-zadowalajaca-z-czasem-stanie-sie-dobra-propozycja-dla-widza-uwagi-i-interwencji ##

Należy jednak wziąć pod uwagę, że w kolejnych wiosennych tygodniach oglądalność telewizji równomiernie spadała z powodu poprawiającej się pogody, stąd też zauważalne spadki liczby widzów „Alarmu!”. Misyjna audycja Telewizji Polskiej jednak również niemal z tygodnia na tydzień notowała delikatne spadki udziałów w rynku.

Od dziesiątego do szesnastego tygodnia widownia wahała się od 662 tys. do 1,06 mln oglądających.

grafika

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program TVP1. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.

Od poniedziałku do czwartku cykl prowadzi Jacek Łęski, a gospodarzem piątkowych wydań jest Agnieszka Świdzińska.

Początkowo obecny sezon „Alarmu!” miał się zakończyć w czwartek, 14 czerwca br., ale publiczny nadawca postanowił emitować program dalej. Jak na tą chwilę zaplanowano emisję do końca mundialu czyli do połowy lipca br. Niektóre odcinki zważywszy na mecze są pokazywane o 22.15.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/monika-olejnik-i-edward-miszczak-mieszkanie-w-zreprywatyzowanej-kamienicy-opisane-w-alarmie-w-tvp1-i-tvp-info-oraz-super-expressie ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"