Aldi z nową odsłoną kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki"

Sieć sklepów Aldi wraca z kampanią "Promocje zawsze od 1 sztuki". Działania reklamowe prowadzone są jednak w nowej odsłonie. W reklamach ponownie Sonia Bohosiewicz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aldi z nową odsłoną kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki"

Aldi od ponad roku prowadzi komunikację pod hasłem "Promocje zawsze od 1 sztuki". Teraz sieć dyskontów postanowiła odświeżyć kampanię i wprowadzić nową jej odsłonę, która odwołuje się do młodego pokolenia, operuje ciekawymi hasłami, nawiązuje do popularnych polskich imion oraz emanuje pozytywną energią.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji klientów na kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki”, która trwa już ponad rok. To potwierdza, że nasz model prostych zakupów i atrakcyjne ceny dobrze spełniają oczekiwania rynku. Postanowiliśmy jednak iść dalej i urozmaicić kampanię. Chcemy, aby nasi klienci odczuli pozytywną energię płynącą nie tylko z tej kampanii, ale przede wszystkim z prostych zakupów w Aldi, opartych na prostych mechanizmach promocji - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji Aldi w Polsce. – Wiemy, że dziś klienci naprawdę oszczędzają, mają określoną kwotę na zakupy i nie stać ich na to, aby kupić 3 sztuki produktu, tylko po to, by uzyskać rabat albo kupić na raz 4 butelki jakiegoś napoju, żeby skorzystać z promocji. Promocje zawsze od 1 sztuki w Aldi  są idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów we współczesnym świecie. W przeciwieństwie do obowiązujących trendów rynkowych nie chcemy budować oferty w oparciu o tzw. promocje łączone, czy wielopaki. W Aldi promocyjne ceny obowiązują bez przeliczania, bez dodatkowych warunków i bez skomplikowanych zasad. Kiedy inni mówią kup w promocji 2+1, by zyskać 30 proc. taniej, Aldi mówi: wystarczy, że kupisz 1 sztukę i już masz 30 proc.taniej - komentuje Barańska.

Nowa odsłona kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki" wystartowała wraz z początkiem sierpnia. Dyskonter w swoim przekazie stawia na czytelność, prostotę i przede wszystkim na oferowanie klientom możliwie najniższych cen. Narracja komunikacji przemawia także do młodego pokolenia, które docenia humor, oryginalność, bezpośredniość i lekkość przekazów marketingowych. Hasła użyte w kampanii mają przyciągać uwagę i być łatwe do zapamiętania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aldi-zarobki-praca-opinie,7169507758368385a ##

Sonia Bohosiewicz robi zakupy w Aldi

Nowa odsłona kampanii wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną, która skupia się na energetycznych kolorach i krótkich lecz zapamiętywanych hasłach. W kampanii nie zabrakło także głosu ambasadorki marki Sonii Bohosiewicz, która swoją osobą przybliża klientom Aldi proste zasady promocji w sieci.

Wprowadzenie nowej wizualizacji ma na celu umocnienie pozycji ALDI jako dyskontu oferującego atrakcyjne ceny i promocje oparte a prostych zasadach. Nowa odsłona kampanii prowadzona jest na dedykowanej stronie internetowej, w gazetkach drukowanych i online, w kanałach społecznościowych marki oraz w spotach radiowych. Za kreatywną realizację kampanii odpowiada agencja Opus B.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu