Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka przeszła z Wirtualnej Polski do Abstra

Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka zaczęła pracę jako dyrektora ds. sprzedaży i realizacji komercyjnych w firmie Abstra zajmującej się produkcją treści na YouTube’a. Poprzednio pracowała w Grupie Wirtualna Polska, a wcześniej m.in. w Endemol Polska, Polsat Media i Agencji TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka przeszła z Wirtualnej Polski do Abstra
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, fot. Kala Kiełbasińska

W Abstra Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka będzie zajmowała się zarządzaniem i rozwojem działu sprzedaży i branded content. Będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów w ramach aktywności new business oraz budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami, klientami, domami mediowymi i agencjami reklamowymi.

Ponadto będzie zajmowała się inicjowaniem, kreowaniem i realizacją nowych rozwiązań w dziedzinie video branded content w oparciu o potrzeby dotychczasowych i potencjalnych klientów, przy ścisłej współpracy z działami produkcji i kreacji Abstra.

W Abstra przejęła część obowiązków Marka Myślickiego, dotychczasowego dyrektora sprzedaży branded content. Myślicki końcem kwietnia rozstaje się z firmą.

Poprzednio przez pięć lat Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka pracowała w Grupie Wirtualna Polska, pełniąc m.in. funkcję dyrektora ds. branded content video. Zarządzała tam działem branded content video, nadzorując pracę 9-osobowego zespołu oraz odpowiadając za rozwój segmentu non standard wideo w firmie.

Przedtem Pietrzyk-Zawadzka przez ponad rok pracowała jako director of commercial & digital w firmie producenckiej Endemol Polska. Odpowiadała tam m.in. za tworzenie strategii komercjalizacji formatów telewizyjnych na różnych polach eksploatacji oraz za rozwój obszaru cyfrowego w ramach Endemol Beyond.

W latach 2012-2015 związana była z Polsat Media, gdzie pełniła m.in. funkcję kierownika ds. projektów specjalnych. Odpowiadała za niestandardowe formy reklamy w programach na antenie głównej Polsatu. Wcześniej była koordynatorem sprzedaży w Agencji TVN.

Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała również w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L.Schillera w Łodzi.

Grupa Abstra w pierwszym półroczu 2019 roku zanotowała wzrost przychodów reklamowych do 3,55 mln zł. Obok produkcji treści na YouTube'a, firma postawiła na podcasty. W ub.r. uruchomiła projekt Storia, w ramach którego funkcjonuje kilkanaście podcastów o tematyce m.in. lifestylowej, sportowej, finansowej i popkulturowej.

W marcu w związku z recesją gospodarczą wywołaną epidemią koronawirusa firma rozstała się z częścią pracowników (nie podano, z iloma konkretnie). - Cała branża marketingowa od kilku tygodni boleśnie odczuwa skutki pandemii i Abstra nie jest tutaj wyjątkiem. Niektórzy z naszych stałych i potencjalnych klientów wstrzymują lub częściowo zawieszają działania promocyjne, a część postępowań przetargowych została zamrożona. Nie ukrywam, że ta sytuacja bezpośrednio w nas uderza - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Maciek Szwarc, prezes Grupy Abstra.

- Odpowiedzialnością zarządu Abstra było podjęcie wszelkich niezbędnych kroków, pozwalających na nieprzerwane działanie firmy, bez straty dla jakości tworzonych przez nas produkcji na YouTube i podcastów. W rezultacie musieliśmy dostosować struktury firmy do nowych warunków - dodał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu