Rodzinny obiad reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Bank

W nowej kampanii reklamowej Alior Banku promowane jest Konto Jakże Osobiste. Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja PZL i Sigma Bis.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rodzinny obiad reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Bank

Spot z kampanii pokazuje wiosenny obiad w ogrodzie, który obserwuje pracownik Alior Banku w stroju z charakterystycznym melonikiem.

Członkowie rodziny opisują różne zalety oferowane dla posiadaczy Konta Jakże Osobistego, m.in. Rio Points za płatności kartą, darmowe wypłaty z bankomatów za granicą, do 3 proc. oprocentowania przez trzy miesiące dla nowych środków w wysokości maks. 100 tys. zł. To kilka z 11 korzyści w ramach Konta Jakże Osobistego - z dwóch można korzystać za darmo, a z kolejnych za 3,50 zł miesięcznie.

 

To kolejna w ostatnim okresie kampania marketingowa Alior Banku. W drugiej połowie marca bank zaczął akcję promującą ofertę dla firm, a na początku kwietnia - kampanię reklamującą kredyt gotówkowy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/alior-bank-mial-prawie-500-mln-zl-zysku-netto-w-2021-r,7170025066211457a ##

Działania reklamujące Alior Bank obejmują m.in. telewizję, internet oraz prasę.

Za kreację reklam Alior Banki jego startu w 2008 roku odpowiada agencja PZL (na początku br. w efekcie przetargu zachowała tę obsługę), a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Sigma Bis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska