Alior Bank promuje konto dla klientów indywidualnych

Wystartowała kampania marketingowa promująca Alior Konto. Działania mediowe zostały zaplanowane tak, aby w oparciu o synergię kanałów komunikacji, skutecznie zbudować wizerunek Alior Banku i świadomość nowej oferty.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Alior Bank promuje konto dla klientów indywidualnych

Kampania Alior Konta realizowana będzie w nowym formacie. W komunikacji zachowane zostały atrybuty, które sprawiły, że marka Alior Banku budzi zaufanie, jest wyróżnialna i aspiracyjna. Jednocześnie odświeżona została postać pana w meloniku, aby podkreślić otwartość na młodszych klientów oraz nowoczesny charakter banku. 

– Przygotowaliśmy nową strategię komunikacji marki, która ma za zadanie wesprzeć ambitne cele biznesowe Alior Banku. Liczymy na to, że nowa platforma komunikacji pozwoli konsumentom zmienić przekonanie, że banki są do siebie podobne. Chcemy także, aby dzięki kampanii, klienci planujący skorzystanie z usług finansowych, rozważali Alior Bank – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem Alior Banku. 

Kampania obejmuje szeroki miks mediowy m.in. TV, kino, digital, OOH oraz radio online. Dodatkowo, wykorzystane zostaną kanały własne banku, takie jak witryny oddziałów, ekrany bankomatów, social media oraz CRM.

– Nasza kampania skupia się na młodszej grupie odbiorców, którzy są aktywni w mediach społecznościowych i otwarci na innowacyjne rozwiązania finansowe. Dzięki szerokim działaniom marketingowym chcemy dotrzeć do nich tam, gdzie spędzają najwięcej czasu, angażując ich w sposób, który najlepiej odpowiada ich potrzebom – mówi Katarzyna Falkiewicz, menedżer Zespołu Marketingu Alior Banku.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja PZL, a planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis i Mets. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa