Kampania podkreśla, że budowanie kapitału emerytalnego nie wymaga dużych nakładów finansowych – liczy się regularność i konsekwencja. Takie podejście ma pomóc klientom rozpocząć oszczędzanie w elastyczny i dostępny sposób.
– Nasza kampania to nie tylko komunikacja produktów, ale także strategia długofalowego wsparcia klientów w planowaniu finansów. Chcemy pokazać, że odkładanie na przyszłość może być proste i przystępne, jeśli ma się do dyspozycji odpowiednie narzędzia. W ten sposób pomagamy klientom budować stabilną podstawę finansową na emeryturę i inspirujemy do myślenia o przyszłości w sposób odpowiedzialny, ale też realny – krok po kroku, ziarnko do ziarnka – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem Alior Banku.
Kampania jest obecna w różnych kanałach. Spoty radiowe będzie można usłyszeć w wybranych stacjach ogólnopolskich i regionalnych do 8 listopada 2025 r. We wszystkich placówkach Alior Banku pojawiły się plansze na ekranach digital signage oraz plansze na ekranach bankomatów. Akcja obejmuje także media społecznościowe.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy RE58 S.A.











