Kampania ma na celu przybliżenie przedsiębiorcom nowoczesnych rozwiązań finansowych, które łączą funkcje bankowe z narzędziami księgowymi w jednym, zintegrowanym ekosystemie.
W kampanii Alior Bank podkreśla kluczowe korzyści dla firm, takie jak brak opłat za otwarcie i prowadzenie iKonta Biznes, możliwość uzyskania do 4200 zł premii za udział w promocjach oraz dostęp do nowej bankowości elektronicznej Alior Business, zintegrowanej z aplikacją finansowo-księgową.
– Nowa kampania Alior Banku to nie tylko promocja konta dla firm, ale przede wszystkim prezentacja nowego sposobu myślenia o bankowości dla biznesu. Chcemy pokazać, że przedsiębiorcy mogą korzystać z rozwiązań, które realnie upraszczają codzienne zarządzanie finansami i pozwalają skupić się na rozwoju firmy – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor departamentu marketingu i relacji z klientem Alior Banku.

Telewizja, kina, internet
Reklama telewizyjna emitowana będzie do 30 listopada br. w największych stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona jest kampania w internecie i serwisach VOD – reklamy kierują użytkowników na specjalną stronę kampanii, a działania obejmują m.in. reklamę na portalach horyzontalnych i tematycznych, w mediach społecznościowych oraz serwisie YouTube. Do końca listopada spot będzie można również zobaczyć na ekranach kin sieci Multikino i KinAds.
W listopadzie przekaz promujący iKonto Biznes pojawi się także w prasie oraz za pośrednictwem wielu działań ambientowych. Kampania obejmie również witryny placówek Alior Banku, które zostaną oznakowane reklamą nowej oferty.
Za kreację odpowiada agencja PZL, natomiast za zakup mediów – domy mediowe re58 SA (media offline) oraz Mets (media online).











