PRO8L3M i Anita Lipnicka w nowym projekcie Alior Banku. "Łamie stereotypy dotyczące bankowości"

Alior Bank wkracza na muzyczną scenę. Razem z artystami – zespołem PRO8L3M i Anitą Lipnicką - połączy muzykę z nowoczesnym podejściem do finansów. W ramach działań przewidziano m.in. szerokie działania ATL, BTL i digital, współpracę z influencerami oraz limitowaną kartę płatniczą.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
PRO8L3M i Anita Lipnicka w nowym projekcie Alior Banku. "Łamie stereotypy dotyczące bankowości"
Anita Lipnicka w nowej kampanii Alior Bank

Kluczowym elementem projektu jest premierowy utwór "Nie bój się bać" wyprodukowany we współpracy z zespołem PRO8LEM i Anitą Lipnicką.

Jest to reinterpretacja piosenki z repertuaru Varius Manx "Pocałuj noc", śpiewanej niegdyś przez wokalistkę. Utwór trafił na najnowszy album zespołu PRO8L3M, a jego refren został użyty w spocie telewizyjnym z udziałem artystki, promującym Alior Konto. W teledysku obok wykonawców pojawia się ikona banku – Pan w meloniku oraz limitowana karta Alior Bank x PRO8L3M.

Nasz projekt to wyraz strategii Banku, która łamie stereotypy dotyczące bankowości i odważnie sięga po nowe formy wyrazu – komentuje Magdalena Lewicka, dyrektor departamentu marketingu i relacji z klientem w Alior Banku. – Chcemy tworzyć historię z rozmachem i w spektakularny sposób. Wybór artystów nie jest więc przypadkowy. Połączenie bezkompromisowego i szczerego przekazu PRO8L3Mu z autentycznością, pozytywną energią i pewnością siebie Anity Lipnickiej to naturalny duet, który doskonale wpisuje się w filozofię Alior Banku. W ten sposób udowadniamy, że jesteśmy nie tylko instytucją finansową, ale też naturalnym partnerem społeczności opartych na wspólnych pasjach i wartościach – dodaje Magdalena Lewicka.

Unikatowa karta z PRO8L3Mem za założenie konta

W ramach projektu Alior Bank wydał wraz z zespołem PRO8L3M unikatową kartę płatniczą z grafiką inspirowaną ilustracją z okładki nowego albumu zespołu. Kartę można otrzymać, zakładając dowolne konto w Alior Banku od 1.10 do 31.12.2025 r.

– Po raz pierwszy w historii banku stworzyliśmy kartę wspólnie z zespołem muzycznym i mamy nadzieję, że stanie się ona przedmiotem kolekcjonerskim – mówi Anna Jaworska-Winiarz, menedżer zespołu marketingu w Alior Banku, dodając, że karta łączy w sobie funkcjonalność (posiada specjalne wycięcie dla osób z niepełnosprawnością wzroku) i bezpieczeństwo (wszystkie dane dot. karty oraz jego posiadacza zostały umieszczone na rewersie, z unikatowym designem dla fanów muzyki i klientów banku).

Poza rozbudowaną częścią muzyczną projektu Alior Bank będzie prowadzić szerokie działania ATL, BTL i digital pod hasłem "Z Alior Kontem zyskujesz więcej – Spróbuj choć raz". Główną bohaterką kampanii reklamowej jest Anita Lipnicka występująca w spocie telewizyjnym, a także we wszystkich materiałach kampanii – od ulotek i plakatów po witryny oraz inne nośniki OOH.

Reklamy będzie można zobaczyć w najpopularniejszych stacjach TV, na VOD, YouTube oraz w kinach w całej Polsce. Kampanii towarzyszyć będą szeroko zakrojone działania w internecie i mediach społecznościowych, współprace z influencerami, konkursy, a także sponsoring koncertu otwierającego trasę koncertową zespołu PRO8L3M.

Celem banku jest, aby klienci zostali z marką na długo, ale nie z przyzwyczajenia, tylko z przekonania – komentuje Katarzyna Falkiewicz, menedżer zespołu marketingu w Alior Banku.

– Obecnie nie wystarcza już dobra jakość produktów i usług. Konsumenci chcą, żeby marki budowały doświadczenia wpisujące się w ich styl życia. To on jest podstawą relacyjności, która przekłada się na lojalność klientów i tworzy pozytywny wizerunek marki. Realizując ten projekt, chcemy udowodnić, że Alior Bank to partner w codziennym życiu – obecny nie tylko przy finansowych decyzjach, ale też w momentach, które tworzą poczucie wspólnoty – dodaje Falkiewicz.

Za kampanię odpowiedzialne są agencje: Buzzgrow i PZL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"