Kluczowym elementem projektu jest premierowy utwór "Nie bój się bać" wyprodukowany we współpracy z zespołem PRO8LEM i Anitą Lipnicką.
Jest to reinterpretacja piosenki z repertuaru Varius Manx "Pocałuj noc", śpiewanej niegdyś przez wokalistkę. Utwór trafił na najnowszy album zespołu PRO8L3M, a jego refren został użyty w spocie telewizyjnym z udziałem artystki, promującym Alior Konto. W teledysku obok wykonawców pojawia się ikona banku – Pan w meloniku oraz limitowana karta Alior Bank x PRO8L3M.
– Nasz projekt to wyraz strategii Banku, która łamie stereotypy dotyczące bankowości i odważnie sięga po nowe formy wyrazu – komentuje Magdalena Lewicka, dyrektor departamentu marketingu i relacji z klientem w Alior Banku. – Chcemy tworzyć historię z rozmachem i w spektakularny sposób. Wybór artystów nie jest więc przypadkowy. Połączenie bezkompromisowego i szczerego przekazu PRO8L3Mu z autentycznością, pozytywną energią i pewnością siebie Anity Lipnickiej to naturalny duet, który doskonale wpisuje się w filozofię Alior Banku. W ten sposób udowadniamy, że jesteśmy nie tylko instytucją finansową, ale też naturalnym partnerem społeczności opartych na wspólnych pasjach i wartościach – dodaje Magdalena Lewicka.

Unikatowa karta z PRO8L3Mem za założenie konta
W ramach projektu Alior Bank wydał wraz z zespołem PRO8L3M unikatową kartę płatniczą z grafiką inspirowaną ilustracją z okładki nowego albumu zespołu. Kartę można otrzymać, zakładając dowolne konto w Alior Banku od 1.10 do 31.12.2025 r.
– Po raz pierwszy w historii banku stworzyliśmy kartę wspólnie z zespołem muzycznym i mamy nadzieję, że stanie się ona przedmiotem kolekcjonerskim – mówi Anna Jaworska-Winiarz, menedżer zespołu marketingu w Alior Banku, dodając, że karta łączy w sobie funkcjonalność (posiada specjalne wycięcie dla osób z niepełnosprawnością wzroku) i bezpieczeństwo (wszystkie dane dot. karty oraz jego posiadacza zostały umieszczone na rewersie, z unikatowym designem dla fanów muzyki i klientów banku).
Poza rozbudowaną częścią muzyczną projektu Alior Bank będzie prowadzić szerokie działania ATL, BTL i digital pod hasłem "Z Alior Kontem zyskujesz więcej – Spróbuj choć raz". Główną bohaterką kampanii reklamowej jest Anita Lipnicka występująca w spocie telewizyjnym, a także we wszystkich materiałach kampanii – od ulotek i plakatów po witryny oraz inne nośniki OOH.

Reklamy będzie można zobaczyć w najpopularniejszych stacjach TV, na VOD, YouTube oraz w kinach w całej Polsce. Kampanii towarzyszyć będą szeroko zakrojone działania w internecie i mediach społecznościowych, współprace z influencerami, konkursy, a także sponsoring koncertu otwierającego trasę koncertową zespołu PRO8L3M.
– Celem banku jest, aby klienci zostali z marką na długo, ale nie z przyzwyczajenia, tylko z przekonania – komentuje Katarzyna Falkiewicz, menedżer zespołu marketingu w Alior Banku.
– Obecnie nie wystarcza już dobra jakość produktów i usług. Konsumenci chcą, żeby marki budowały doświadczenia wpisujące się w ich styl życia. To on jest podstawą relacyjności, która przekłada się na lojalność klientów i tworzy pozytywny wizerunek marki. Realizując ten projekt, chcemy udowodnić, że Alior Bank to partner w codziennym życiu – obecny nie tylko przy finansowych decyzjach, ale też w momentach, które tworzą poczucie wspólnoty – dodaje Falkiewicz.

Za kampanię odpowiedzialne są agencje: Buzzgrow i PZL.











