Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy re58.
Kampania "Ziarnko do ziarnka" prowadzona jest w szerokim miksie mediowym, obejmującym radio (m.in. RMF, Antyradio, Audio ZET, TOK FM), telewizję oraz internet. Uzupełnieniem działań są kanały własne banku: ekrany digitalowe w placówkach, profile na platformach społecznościowych oraz komunikacja CRM skierowana bezpośrednio do klientów.

Pierwszy spot radiowy kampanii został wyemitowany 3 września, a 10 września pojawił się billboard sponsorski w telewizji. W placówkach banku klienci mogą również zobaczyć plansze na ekranach digital signage. Komunikacja bezpośrednia będzie prowadzona przez cały wrzesień.
– Naszym celem jest pokazanie, że inwestowanie jest dostępne dla każdego, niezależnie od wielkości kapitału. Zachęcamy klientów do świadomego zarządzania swoimi oszczędnościami, aby mogli realizować nawet najbardziej ambitne plany krok po kroku – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor departamentu marketingu i relacji z klientem w Alior Banku.











