Alior Bank wzmacnia kampanię konta indywidualnego

Alior Bank intensyfikuje działania marketingowe wspierające promocję Alior Konta dla klientów indywidualnych, rozszerzając je o nowe kanały komunikacji. Do dotychczasowych aktywności medialnych dołączyły kampania OOH oraz kampania radiowa.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Alior Bank wzmacnia kampanię konta indywidualnego

W ramach kampanii „Pewni swego” emitowany jest spot telewizyjny, a w radiu ruszyła kampania uzupełniona o informację o „Lokacie na Start” z atrakcyjnym oprocentowaniem w wysokości 7 proc. Równolegle kontynuowany jest zintegrowany miks mediowy obejmujący kino, nośniki online oraz własne kanały banku – witryny placówek, ekrany bankomatów, media społecznościowe oraz system CRM z aktualnymi materiałami promocyjnymi. Dodatkowe formaty OOH zostaną uruchomione 1 maja.

Kampania promująca Alior Konto, która wystartowała na początku marca w nowym formacie, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie działań komunikacyjnych o kolejne kanały. Chcemy, aby między innymi dzięki tej kampanii Alior Bank stał się naturalnym wyborem dla kolejnych osób planujących skorzystanie z usług finansowych – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu Alior Banku.

W komunikacji zachowane zostały atrybuty, które sprawiły, że marka Alior Banku budzi zaufanie, wyróżnia się i aspiruje. Jednocześnie, aby podkreślić otwartość na młodszych klientów oraz nowoczesny charakter banku, odświeżona została postać pana w meloniku.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja PZL, a planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis i Mets. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]