System jest w pełni zautomatyzowany, więc sprzedawca nie musi wybierać kategorii, nie określa słów kluczowych i kreacji – system wykonuje to za niego, korzystając z tytułu i opisu oferty. Od strony technologii za projekt ads.allegro odpowiada Netsprint - firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, a jednocześnie właściciel największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst. Przy emisji reklam system uwzględnia bieżące zapytania do wyszukiwarki lub wybraną kategorię przez użytkowników (wkrótce dodane zostaną również profile behawioralne), co znacznie zwiększa szanse na konwersję, czyli na zakup reklamowanego produktu.
Z pierwszych reakcji sprzedających na Allegro wynika, że nowe narzędzie promocyjne trafia w ich potrzeby. Przede wszystkim podkreślają, że system ads.allegro jest bardzo prosty w obsłudze i że mogą w pełni decydować o budżecie, który jest przeznaczony na promocję konkretnych ofert. W styczniu 2015 pojawi się zaawansowane narzędzie do analizy efektywności budżetów. W najbliższych dniach usługa ads.allegro zostanie wprowadzona także na komputerach stacjonarnych.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: ads.allegro.pl
dostarczył

infoWire.pl











