"To dla mnie szczególny projekt, bo pokazuje, jak technologia i kreatywność mogą działać ramię w ramię. AI nie zastąpiło nam wizji - ale pomogło: szybciej testować pomysły, dopasowywać stylistykę do trendów, tworzyć spójne, angażujące materiały wizualne. Miałam przyjemność współtworzyć ten projekt od promptów, przez grafiki, po odświeżenie całej przestrzeni – razem z fantastycznym zespołem, który połączył strategię, design i technologię w jedno inspirujące doświadczenie marki. To dla mnie dowód, że AI może być narzędziem dla twórców, a nie ich konkurencją. Jestem ciekawa, jak Wy podchodzicie do wykorzystania AI w kreatywnych projektach" - przekazała na LinkedInie Ewelina Sikora, digital marketing specialist w Allegro.
Allegro ma w Pinterest ponad 172 tys. obserwujących, zaś miesięczna liczba wyświetleń to 1,9 mln.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w maju 2025 roku Pinterest przyciągnął 6,76 mln polskich internautów (22,75 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 52 minuty i 26 sekund.










