Producent serków Almette do współpracy wybrał Ogilvy

Firma Hochland, producent serów i serków, m.in. marki Almette rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Do współpracy wybrał agencję reklamową Ogilvy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Producent serków Almette do współpracy wybrał Ogilvy

Przetarg trwał od grudnia 2023 roku. Firma nie podała, jakie agencje w nim uczestniczyły.

Do współpracy wybrała Ogilvy jako agencję strategiczno - kreatywną. Będzie ona odpowiadać za opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki wraz z jej późniejszą egzekucją. Długofalowa współpraca ruszyła w kwietniu br. Czasu trwania umowy nie ujawniono.

- Niezwykle się cieszymy, że Hochland zaufał naszemu doświadczeniu w budowaniu unikalnych platform kreatywnych i powierzył nam stworzenie nowej komunikacji. Wierzymy, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko realizacją celów marki, ale także pozwoli nam stworzyć wyróżnialną komunikację na lata – mówi Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy Polska.

Na początku tego roku Hochland odświeżył identyfikację wizualną.  W reklamach Almette jesienią ub.r. występowali m.in. Stanisław Karpiel-Bułecka i Paulina Soboń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"