Aluzje filmowe i książkowe w kampanii Morizon.pl

Na outdoorze i w internecie rozpoczęła się kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki nieruchomości Morizon.pl. Akcję zespół serwisu przygotował i realizuje wspólnie z firmami CAM Media Creative Works i Synergic Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Aluzje filmowe i książkowe w kampanii Morizon.pl

Kampania jest oparta na grafikach pokazujących w rzucie izometrycznym miasto z budynkami o różnych kształtach i kolorach. Uzupełniają to slogany z tytułami popularnych filmów, książek i oper, takich jak m.in. „Dom nad rozlewiskiem”, „Straszny dwór”, „Mieszkanko na Mariensztacie” i „Okno na podwórze”.

Reklamy mają podkreślać najważniejsze atuty Morizon.pl: dużą liczbę ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości oraz łatwość ich wyszukiwania i przeglądania na stronie (m.in. dzięki intuicyjnemu interfejsowi).

grafika

Działania reklamowe są prowadzone na outdoorze (megabillboardy i nośniki na autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie) oraz w internecie (m.in. Onet.pl, WP.pl, Facebook).

grafika

Koncepcję i kreację kampanii wspólnie z zespołem Morizon.pl przygotowała agencja CAM Media Creative Works. Za dobór nośników outdoorowych i ekspozycję odpowiada Synergic Media.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"