„Ameliowa” Juliette Binoche w reklamach Crédit Agricole Banku (wideo making of)

Jak nakręcono reklamy Credit Agricole Banku Polska z udziałem Juliette Binoche? Zapraszamy do obejrzenia filmiku pokazującego kulisy produkcji tych spotów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Juliette Binoche wystąpiła w dwóch wizerunkowych reklamach Credit Agricole Banku Polska, które pod hasłem „Prosto i z sensem” wprowadzały nową nazwę banku na polski rynek (obejrzyj główny z tych spotów). Reklamy - utrzymane w stylistyce nawiązującej do filmu „Amelia” - wyreżyserowała Małgorzata Szumowska, a zdjęcia do nich zrealizował Michał Englert. Kreację całej kampanii - oprócz telewizji obejmującej radio, prasę i outdoor - przygotowała agencja NestPoint Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

Co ciekawe, w takiej samej, „Ameliowej” konwencji były utrzymane kolejne spoty Credit Agricole Banku Polska. Następna reklama promowała kredyt prostoliczony (zobacz ją), a późniejsze reklamowały konto i lokatę (obejrzyj je). We wszystkich bohaterowie - podobnie jak Juliette Binoche - deklarowali, co lubią, a czego nie w życiu i finansach osobistych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"