Anna Deck w PBI odpowiada za nowy identyfikator reklamowy

Anna Deck objęła stanowisko head of ID w Polskich Badaniach Internetu. Poprowadzi projekt PBI ID – nowy identyfikator reklamowy, który ma umożliwić zarządzanie reklamami bez third-party cookies. Poprzednio pracowała w GroupM.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Anna Deck w PBI odpowiada za nowy identyfikator reklamowy
Anna Deck

Anna Deck odpowiada za nowy projekt PBI ID. Celem utworzenia probabilistycznego identyfikatora PBI ID, obok potrzeb statystycznych i analitycznych wydawców, jest zapewnienie rynkowi rozwiązania umożliwiającego zarządzanie reklamami bez korzystania z third-party cookies. 

Deck koordynuje trwające prace nad produktem i tworzy jego strategię wejścia na rynek. Będzie odpowiadać za jego prawidłowe funkcjonowanie i rozwój, a także za współpracę z domami mediowymi, najważniejszymi klientami i dostawcami rozwiązań technologii dla ekosystemu reklamowego.

Powstaje PBI ID 

Jako szefowa projektu PBI ID Anna Deck podlega bezpośrednio prezesowi zarządu Polskich Badań Internetu.

- Dzięki swoim doświadczeniom zawodowym Anna doskonale rozumie techniczne i produktowe aspekty reklamy programatycznej. Potrafi też skutecznie rozwiązywać złożone problemy w ekosystemie reklamowym, godząc potrzeby agencji, klientów i wydawców z perspektywy produktu oraz biznesu. Doświadczenie, wiedza i kompetencje Anny, łączące specjalistyczną wiedzę technologiczną i produktową ze zmysłem biznesowym, gwarantują, że jako szefowa skutecznie zadba o wszystkie aspekty działania i rozwoju projektu PBI ID – komentuje Krzysztof Mikulski, prezes zarządu PBI.

Ekspertka przez wiele lat pracowała w podmiotach należących do GroupM (obecnie WPP Media). Jako planer w GroupM realizowała kampanie, wdrażała podstawowe funkcje i produkty reklamy programatycznej na polskim rynku. W latach 2019-2025 jako innovation leader, a następnie programmatic senior expert w GroupM wraz z międzynarodowym gronem ekspertów WPP, współtworzyła dla agencji i jej klientów nowe produkty wykorzystujące technologię programmatic.

Anna Deck aktywnie uczestniczyła w tworzeniu, testowaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, dzieląc się wiedzą z zespołem. Diagnozowała i rozwiązywała problemy z systemami oraz narzędziami technologii reklamowych, zapewniając ich poprawne działanie. Wykorzystywała ekspercką wiedzę do kreowania nowych produktów i rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby domu mediowego i jego klientów. Monitorowała również rynek w poszukiwaniu najnowszych technologii, które mogłyby pomóc w realizacji celów biznesowych.

Anna Deck jest absolwentką 5-letnich studiów magisterskich z ekonomii w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, przez rok w ramach programu Erasmus studiowała również na Università degli Studi di Firenze we Włoszech.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online