PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
Rusza Mediapanel Gemiusa, PBI i KBR. Nowe jednoźródłowe badanie mediów
Rusza Mediapanel Gemiusa, PBI i KBR. Nowe jednoźródłowe badanie mediów
Komitet Badań Radiowych i Gemius współpracują w ramach jednoźródłowego badania mediów
Od października jednoźródłowe badanie mediów Gemiusa i PBI
Od października jednoźródłowe badanie mediów Gemiusa i PBI
Gemius i PBI szykują jednoźródłowe badania internetu, telewizji i radia
Gemius i PBI szykują jednoźródłowe badania internetu, telewizji i radia
Przedstawiciele PBI i IAB będą konsultować z KRRiT jednoźródłowe badanie mediów
Przedstawiciele PBI i IAB będą konsultować z KRRiT jednoźródłowe badanie mediów
Polskie Badania Internetu zmieniły identyfikację wizualną
Polskie Badania Internetu zmieniły identyfikację wizualną
Gemius i PBI zaczynają prace nad pomiarem treści wideo i audio, podają wytyczne dla wydawców
Twitter ma w Polsce dwa razy mniej odsłon niż NK.pl i Fotka, a dużo więcej niż Instagram, Google+, Pinterest i Ask.fm
PBI i Gemius zaczynają wdrażać pomiar aplikacji mobilnych. Co muszą zrobić wydawcy?
PBI i Gemius zaczynają wdrażać pomiar aplikacji mobilnych. Co muszą zrobić wydawcy?
Onet-RASP przed Wirtualną Polską, Google i Facebook po dwa-trzy razy więcej odsłon niż Onet i WP (dane PBI/Gemius)
PBI i Gemius o nowym badaniu polskiego internetu: wkrótce obejmie aplikacje mobilne i audio/wideo
PBI/Gemius - nowe badanie polskiego internetu. Ponad 125 tys. panelistów
PBI/Gemius - nowe badanie polskiego internetu. Ponad 125 tys. panelistów
GfK zaskoczony wypowiedzeniem umowy przez PBI. „Jeszcze wczoraj dyskutowaliśmy”
PBI rezygnuje z badania GfK Polonia i wraca do współpracy z Gemiusem
Sławomir Pliszka nowym prezesem Polskich Badań Internetu
Andrzej Garapich przechodzi z PBI do Telewizji Polskiej
Jak branża e-reklamowa radzi sobie z opóźnieniem wyników nowego badania polskiego internetu (opinie)
Pierwsze wyniki nowego badania polskiego internetu Planet PBI/GfK dopiero w lutym
Nowe badanie polskiego internetu po testach. Więcej danych o mobile’u i audio/wideo, wyniki dzienne i tygodniowe
Zdaniem marketingowców zmiany w Megapanelu to spóźnione urealnienie statystyk, bez wpływu na branżę reklamową
Skok w górę w Megapanelu: czołowym wydawcom przybyło po 1-3 mln użytkowników, Onet-RASP przed Wirtualną Polską
Pl@net zastąpi Megapanel: pomiary na wszystkich urządzeniach, wyniki po ośmiu dniach
Wydawcy zapowiadają duże zmiany po zastąpieniu Megapanelu przez badanie GfK Polonia
Branża reklamowa o nowym badaniu internetu: szybciej, precyzyjniej i poza komputery
GfK Polonia przejmie od Gemiusa badanie polskiego internetu
Konkurs na badanie polskiego internetu potrwa do połowy maja
Coraz więcej tylko mobilnych internautów. Wydawcy: trzeba zacząć to mierzyć w Megapanelu
Coraz więcej tylko mobilnych internautów. Wydawcy: trzeba zacząć to mierzyć w Megapanelu
Rozstrzygnięcie konkursu na badanie polskiego internetu dopiero w marcu
Anna Miotk: z Newspoint na dyrektora ds. komunikacji w PBI
Anna Miotk: z Newspoint na dyrektora ds. komunikacji w PBI
Nielsen odpadł z konkursu na badanie polskiego internetu
PBI kontra Interia.pl. “Zawarcie nieformalnego porozumienia jest niemożliwe”