- Od dwóch miesięcy dostarczamy już dane testowe, które wnikliwie analizowane są przez PBI. W styczniu będą one już dostępne w nowym oprogramowaniu analityczno-planerskim Probe. Jednak część projektu dotycząca aplikacji mobilnych nie w pełni została wdrożona ze względu na złożony proces implementacyjny. Skutkiem tego na tym etapie projektu jest, że dane nie odzwierciedlają w sposób oczekiwany pełnego obrazu rynku mobilnego - opisuje Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca GfK. - W związku z tym zarekomendowaliśmy PBI publikację pierwszych wyników badania w lutym 2016 roku - dodaje.
- Wolimy dotrzymać wszystkich obietnic odnośnie jakości badania, nawet jeśli w grę wchodzi późniejsza premiera wyników badania - tłumaczy Andrzej Garapich, prezes PBI i przewodniczący stałego zespołu metodologicznego nowego badania.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-badanie-polskiego-internetu-po-testach-wiecej-danych-o-mobile-u-i-audio-wideo-wyniki-dzienne-i-tygodniowe ##
Wyniki Planet PBI/GfK będą podawane od ósmego do dziesiątego dnia roboczego następnego miesiąca, zdecydowanie szybciej niż w przypadku Megapanelu. Oznacza to, że statystyki ze stycznia pojawią się w drugim tygodniu lutego.











