Anna Forycka dyrektorem badań ilościowych w Ipsos

Anna Forycka - po dziesięciu latach pracy w IQS and Quant Group - przeszła do Ipsos, gdzie została dyrektorem badań ilościowych w Ipsos Marketing.

afp - pb
afp - pb
Udostępnij artykuł:

Z badaniami marketingowymi Forycka związana jest od 15 lat. Od początku specjalizuje się w badaniach ilościowych. Zaczynała w Demoskopie (włączonym do Ipsos w 2001 roku). Od roku 2000 do chwili obecnej pracowała w IQS and Quant Group, początkowo jako kierownik zespołu badawczego, od czterech lat na stanowisku dyrektora badań ilościowych.

Jej zainteresowania zawodowe dotyczą m.in. badań eksploracyjnych związanych z innowacjami i strategią marek, w tym badań segmentacyjnych, postaw i użytkowania a także nowych rozwiązań w zakresie analizy danych ilościowych.

Anna Forycka z wykształcenia jest psychologiem i historykiem sztuki.

afp - pb
Autor artykułu:
afp - pb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele