Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

oLIVE media integruje działy PR-u biznesowego i personal brandingu. Agencja tworzy w związku z tym nowe stanowisko - head of business PR i personal branding. Nową rolę obejmuje Anna Gajewska, dotychczas pełniąca funkcję team leaderki działu Business PR.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Anna Gajewska z awansem w oLIVE media
Anna Gajewska

Anna Gajewska dołączyła do agencji we wrześniu 2024 r. jako team leaderka zespołu Business PR i odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów, m.in.: biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego czy start-upowego, jak Grupa Symfonia, StartSmart CEE, Frisco.

Dbała o rozwój projektów komunikacyjnych dla kluczowych klientów agencji oraz budowę zespołu w obszarze PR korporacyjnego. W ciągu roku wniosła do organizacji nowe standardy pracy i usprawniła procesy – co stało się jednym z fundamentów decyzji o powołaniu jej na nowo utworzone stanowisko.

- Awans Ani to konsekwencja nie tylko znakomitych wyników w zarządzaniu zespołem i projektami, ale także proaktywność we wdrażaniu nowych standardów pracy i optymalizacji procesów. To właśnie te kompetencje determinują decyzję o powierzeniu jej nowej, znacznie szerszej odpowiedzialności – komentuje Olivia Drost, CEO oLIVE media.

Nowa struktura

W agencji połączono zespoły Business PR i Personal Branding. Łącznie pracuje w nim 10 osób.

Doradcą strategicznym działu Personal Branding jest Wojtek Kardyś, partner agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC