Anna Gajewska dołączyła do agencji we wrześniu 2024 r. jako team leaderka zespołu Business PR i odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów, m.in.: biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego czy start-upowego, jak Grupa Symfonia, StartSmart CEE, Frisco.
Dbała o rozwój projektów komunikacyjnych dla kluczowych klientów agencji oraz budowę zespołu w obszarze PR korporacyjnego. W ciągu roku wniosła do organizacji nowe standardy pracy i usprawniła procesy – co stało się jednym z fundamentów decyzji o powołaniu jej na nowo utworzone stanowisko.
- Awans Ani to konsekwencja nie tylko znakomitych wyników w zarządzaniu zespołem i projektami, ale także proaktywność we wdrażaniu nowych standardów pracy i optymalizacji procesów. To właśnie te kompetencje determinują decyzję o powierzeniu jej nowej, znacznie szerszej odpowiedzialności – komentuje Olivia Drost, CEO oLIVE media.

Nowa struktura
W agencji połączono zespoły Business PR i Personal Branding. Łącznie pracuje w nim 10 osób.
Doradcą strategicznym działu Personal Branding jest Wojtek Kardyś, partner agencji.










