Anna Lewandowska promuje Rexona Women w aplikacji mobilnej

Udostępniono darmową aplikację mobilną do monitorowania aktywności fizycznej promującą markę Rexona Women (Unilever Polska). Jest to kolejny etap kampanii „Możesz:więcej” z udziałem Anny Lewandowskiej, którą przygotowały firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Anna Lewandowska promuje Rexona Women w aplikacji mobilnej
Anna Lewandowska

Aplikacja mierzy i zapisuje pokonane dystanse, czas przeznaczony na ćwiczenia, spalone kalorie, kroki, tętno i wiele, wiele innych parametrów. Użytkowniczki aplikacji mogą również łączyć się w grupy i umawiać na treningi, a także publikować swoje wyniki.

Darmowa aplikacja jest dostępna na smartfony z iOS i Androidem.

grafika

Uruchomieniu aplikacji towarzyszy konkurs dla jej użytkowników, któremu patronuje Anna Lewandowska. Na uczestników czekają nagrody, a wyniki zostaną ogłoszone w połowie września.

grafika

Aplikacja stanowi kolejny etap tegorocznej kampanii z udziałem Anny Lewandowskiej (więcej na ten temat). Jej kreacją i wykonaniem zajęła się agencja Red8 Digital. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"