Anna Marszalik-Kraszewska założyła agencję SilverWave, agencję zajmującą się marketingiem wśród starszych osób

Anna Marszalik-Kraszewska, która poprzednio przez wiele lat pracowała w mediach oraz w domu mediowym ZenithOptimedia Group, założyła firmę SilverWave, zajmującą się badaniami marketingowymi w grupie wiekowej 50+ oraz doradztwem w zakresie strategii marketingowej i komunikacji skierowanej do takich konsumentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Marszalik-Kraszewska założyła agencję SilverWave, agencję zajmującą się marketingiem wśród starszych osób

SilverWave, poza realizacją badań wśród osób powyżej 50 roku życia, doradza klientom jak tworzyć produkty i usługi najbardziej dopasowane potrzeb tej grupy, jak zaprojektować efektywną komunikację oraz jak zbudować wizerunek atrakcyjny dla dojrzałego odbiorcy. W ofercie agencji znajduje się również doradztwo w zakresie obsługi klientów po 50-tce, a także szkolenia i warsztaty poświęcone wszelkim aspektom biznesu skierowanego do dojrzałych konsumentów.

- SilverWave pomaga wygrywać klientów 50+. Badania potwierdzają, że obecny marketing do dojrzałych odbiorców nie zawsze jest skuteczny, zbyt często opiera się na młodym sposobie myślenia o świecie i konsumpcji. Efektywne działania do osób 50+ wymagają rozumienia ich szczególnych potrzeb i preferencji. Dotyczy to projektowania produktów i usług, komunikacji, ale także obsługi klienta - mówi Anna Marszalik-Kraszewska, założycielka SilverWave. - Potencjał grupy 50+ jest już dziś niezaprzeczalny. Wynika nie tylko z rosnącej liczby dojrzałych Polaków, ale także z ich nowego, nieznanego wcześniej stylu życia. Rzeczywistość wyprzedza panujące stereotypy. Warto myśleć o osobach 50+ szerzej, nie tylko w kontekście produktów, które nieodłącznie kojarzą się z dojrzałym wiekiem. Istnieje ogromny potencjał do wykorzystania także w innych, zupełnie nowych obszarach. Jest to grupa wciąż jeszcze za mało doceniana na naszym rynku. Ten kto trafi do jej świadomości jako pierwszy, ma szansę zdobyć przewagę nad swoją konkurencją - dodaje menedżerka.

Anna Marszalik-Kraszewska do czerwca ub.r. była dyrektorem działu badań w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Stanowisko to piastowała ponad trzy lata, w ZOG pracowała w sumie blisko pięć lat. Wcześniej pracowała w działach marketingu Grupy RMF i Burda Media (obecnie Burda International).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą