Anna Mościcka-Miodek przeszła z Agory do Polkomtela

Anna Mościcka-Miodek, była kierownik ds. marketingu w portalu Gazeta.pl (należącym do Agory), rozpoczęła pracę w dziale marketingu Polkomtela, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mościcka-Miodek w Polkomtelu objęła stanowisko kierownika zespołu mediów społecznościowych i projektów specjalnych.O jej odejściu z Gazety.pl informowaliśmy w połowie maja br. Z wydawcą tym związana była do końca maja br. W Agorze nie mianowano jej następcy, obowiązki kierownika ds. marketingu portalu Gazeta.pl rozdzielono pomiędzy pozostałych członków zespołu marketingu.

Anna Mościcka-Miodek w Agorze pracowała od 2011 roku. Zanim została kierownikiem ds. marketingu w Gazeta.pl, pełniła funkcje m.in. communication & social media managera oraz social media managera. Wcześniej związana była m.in. z Deloitte.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji