Anna Mucha reklamuje Master Curl Oriflame

Startuje kampania reklamowa tuszu do rzęs Master Curl marki Oriflame z udziałem Annu Muchy. Akcja obejmuje internet, prasę i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania tuszu do rzęs Master Curl Oriflame podkreśla, że zapewnia on „rzęsy podkręcone jak nigdy wcześniej”. Reklamy informują też, że obecnie jest on dostępny w mocno obniżonej cenie.

To kolejna akcja reklamowa Oriflame z udziałem Anny Muchy, która wiosną br. została ambasadorką marki na polskim rynku (więcej na ten temat).

Kampania obejmuje też loterię dla konsultantów i klientów Oriflame - zaplanowaną do 13 października - w której główną nagrodą jest dzień spędzony z Muchą.

grafika

Działania reklamowe obejmują prasę (20 publikacji we wrześniu m.in. w magazynach kobiecych), internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz outdoor (citylighty). Kreację kampanii Oriflame Poland przygotowało we własnym zakresie, za jej realizację odpowiada agencja ADnova, a za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji - dom mediowy Arena Media.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"