Anna Mucha reklamuje Oriflame na interaktywnym przystanku

W ramach kampanii reklamowej kosmetyków The One marki Oriflame z udziałem Anny Muchy w Warszawie na jednym z przystanków komunikacji miejskiej działa interaktywna wiata, przygotowana przez firmy Arena i Aduma.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Mucha reklamuje Oriflame na interaktywnym przystanku
Anna Mucha w reklamie Oriflame

Wiata przystankowa została wyposażona w 46-calowy ekran dotykowy, dzięki któremu każda osoba może zapoznać się z katalogiem kosmetyków Oriflame z serii The One i skomponować ich własny zestaw. Dzięki wbudowanej kamerze można sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie , które aplikacja przetworzy, uzupełniając je o wybrany zestaw kosmetyków. Fotografia może zostać przesłana na wskazany adres mailowy.

grafika

Interaktywna wiata (należąca do firmy AMS) działa w centrum Warszawy od 18 kwietnia. Jej pomysł i koncepcję aplikacji dotykowej opracował dom mediowy Arena, a produkcją i wdrożeniem aplikacji zajęła się agencja Aduma.

grafika

Cała kampania reklamująca serię The One zaczęła się pod koniec marca i jest prowadzona w prasie, internecie i na outdoorze (zobacz więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"