- Nasza nowa ambasadorka doskonale wpisuje się w filozofię marki Glam4You. To kobieta, która emanuje naturalnym pięknem, bezkompromisowością i pewnością siebie, co idealnie przekłada się na wartości, które chcemy komunikować – mówi Sebastian Paś, brand manager Glam4You.
Hasło kampanii "Piękno bez kompromisów" podkreśla zarówno bezkompromisowość ambasadorki, jak i wysoką jakość oferowanych produktów w ramach wprowadzonego portfolio. Komunikacja w mediach obejmuje zarówno działania wizerunkowe, jak również sprzedażowe.

Kompleksową kampanię wprowadzającą markę na rynek realizuje Grupa MullenLowe, której agencje odpowiadają za strategię kreacje oraz obsługę mediową tej promocji.
Agencja MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za kluczowe elementy kampanii: strategię marki, ideę kreatywną, projekt opakowań oraz wszystkie formaty kreatywne.
Sprawuje również nadzór nad działaniami influencerskimi, eventowymi i PR-owymi, zapewniając spójność strategii komunikacji. Dodatkowo w ramach działań influencerskich agencja koordynuje współpracę z merytoryczną ambasadorką marki — Skinellą .Media do kampanii planuje i kupuje MullenLowe Media.
Marka Glam4You dostępna jest w sprzedaży online.











