Anna Przybylska twarzą klubu zakupowego Limango.pl

Aktorka Anna Przybylska została ambasadorką internetowego klubu zakupowego Limango.pl (Otto Group). Jej wizerunek będzie wykorzystywany w działaniach reklamowych, jak i w samym serwisie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przedstawiciele Limango.pl uzasadniają, że podjęli współpracę z Anną Przybylską, ponieważ utożsamia ona cechy tego serwisu. - Nasza ambasadorka doskonale łączy w sobie cechy modnej kobiety sukcesu, która jednocześnie spełnia się w roli szczęśliwej mamy. Natomiast nasz serwis jako jedyny polski klub zakupowy ma tak szeroką ofertę dla kobiet, które poszukują markowych produktów nie tylko dla siebie, ale także dla swoich dzieci i całej rodziny - opisuje Martin Solarski, CEO Limango Polska.

Wizerunek Przybylskiej znalazł się już na stronie głównej oraz w specjalnej zakładce Limango.pl. Ponadto będzie wykorzystywany w działaniach reklamowych serwisu - zarówno w internecie (m.in. w social media), jak też mediach tradycyjnych.

Sesja zdjęciowa Anny Przybylskiej na potrzeby współpracy z Limango.pl została zrealizowana w plenerach sopockiej Zatoki Sztuki. Zdjęcia wykonał Marcin Kempski z I Like Photo, a stylizacje przygotowała Jolanta Czaja. Za strategię komunikacji odpowiadają agencja PR Republic i dział marketingu Limango Polska.

grafika

Limango.pl działa od lipca ub.r., oferując markowe produkty - odzież, obuwie, dodatki i akcesoria dla domu - w cenach dużo niższych w porównaniu do regularnej oferty w sklepach. Wcześniej serwisy Limango zostały uruchomione m.in. w Niemczech, Austrii, Holandii i Turcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"