W reklamach prezentowane są różne ubrania z oferty Answear.com na wiosnę i lato. Są to m.in. kolorowe garnitury, ubrania z motywami kwiatów i zwierzęcymi nadrukami oraz inspirowane latami 80. i 90.
Kampania ma podkreślać różnorodność odzieży dostępnej na Answear.com.
- Szanujemy Twoje wszystkie wybory, doceniamy Twoją oryginalność i zawsze wspieramy Cię niezależnie od tego, czy wolisz nosić trampki czy szpilki, jeansy czy garnitur, sukienkę czy spodnie… Nie rozkazujemy, nie narzucamy, nie wpisujemy w określone schematy – tylko od Ciebie zależy, jaką odpowiedź wybierzesz - wylicza Answear.com w komunikacie opisującym kampanię

Kampania zaczęła się 3 kwietnia, obejmuje internet (m.in. social media, serwisy VOD, witryny magazynów modowych).
Działania są realizowane na wszystkich siedmiu rynkach, na których działa Answear.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Warsaw Creatives. Za zdjęcia i reżyserię spotu odpowiadał Bart Pogoda.












