Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące

Ruszyła kampania promująca jesienno-zimowe propozycje sklepu internetowego Answear.com. Akcję przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące

Główną osią kampanii jest spot wideo, gdzie w rytm energetycznej muzyki pokazano wybrane stylizacje z wykorzystaniem produktów dostępnych na platformie. Reklamę można oglądać w internecie (YouTube, serwisy VoD).

Integralną częścią kampanii jest strona internetowa z ofertą oraz poradami stylistów Answear. Komunikację uzupełniają aktywności w mediach społecznościowych oraz sesja zdjęciowa. Kampania prowadzona jest w Polsce oraz na Słowacji, w Czechach, Węgrzech, Rumunii i na Ukrainie. Działania powstały w duchu strategii „We Are The Answear”.

grafika
grafika

Spot przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Wyreżyserowała go Maria Zbąska, współtworząca duet twórczy Państwo Rodzeństwo. Za reżyserię ruchu odpowiadał Pat Bogusławski, movement director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele