Aplan Media i Horyzont N10 zajmą się kampanią dla Instytutu Psychiatrii

Agencje Aplan Media i Horyzont N10 wygrały przetarg Instytutu Psychiatrii dotyczący kampanii o zapobieganiu samobójstwom wśród dzieci i młodzieży - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Postępowanie było podzielone na dwie części. Pierwsza dotyczyła przygotowania scenariusza spotu informacyjno-edukacyjnego dotyczącego zapobiegania samobójstwom wśród dzieci i młodzieży, druga - przygotowania spotu zgodnie z określonym scenariuszem.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 11 ofert. W części pierwszej wybrano Aplan Media, w drugiej - Horyzont N10. Łączny budżet na kampanię wynosi 200 tys. zł netto.

Instytut wymagał, by w głównym założeniu scenariusz pokazywał problem, ale także możliwości pomocowe. Nie może w żaden sposób pokazywać lub nawiązywać do metod popełniania samobójstwa. Powinien być skupiony na kwestii zapobiegania zachowaniom samobójczym wśród dzieci i młodzieży. Może trwać maksymalnie 60 sek.

Spot ten ma być emitowany głównie w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"