Apple TV+ może zaoferować tani pakiet z reklamami

Po Netfliksie, Disney+ i Amazon Prime Video, serwis streamingowy Apple TV+ może być kolejnym, który wprowadzi do oferty tańszy plan z reklamami. Jak poinformował Business Insider, firma zatrudniła kilku menadżerów medialnych, specjalizujących się w reklamie. Może być to pierwszy krok do wdrożenia nowej strategii.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Apple TV+ może zaoferować tani pakiet z reklamami

Do zespołu Apple TV+ dołączył ostatnio Joseph Cady, który przez 14 lat był odpowiedzialny za reklamę NBCUniversal. Do koncernu z nadgryzionym jabłkiem w logo trafili także inni menadżerowie, którzy mogą pomóc w sprzedaży spotów. To na przykład Jason Brum (wcześniej Xandr, NBCUniversal), Jacqueline Bleazey (do tej pory FanDuel) czy Chandler Taylor (dotychczas Peacock). Pierwsze informacje o reklamach w Apple TV+ pojawiły się już w 2022 roku. Według Business Insider, ich sprzedaż ma zostać zautomatyzowana.

Ile kosztuje Apple TV+?

Standardowa opłata subskrypcyjna za Apple TV+ w Polsce kosztuje 34,99 zł miesięcznie. Serwis można wypróbować za darmo przez tydzień. Platforma jest także dostępna bezpłatnie na trzy miesiące po zakupie urządzenia Apple. Do 30 kwietnia z podobnej promocji mogą skorzystać posiadacze telewizorów LG Smart TV. Zniżka jest dostępna tylko dla nowych subskrybentów.

Apple TV+ to serwis streamingowy z filmami, serialami i programami, który działa na podobnych zasadach co Netflix, Disney+, Amazon Prime Video czy HBO Max. W Apple TV+ obejrzeć można popularne seriale, takie jak „Monarch: Dziedzictwo potworów”, „Władcy przestworzy”, „Silos”, „W powietrzu”, „The Morning Show”, „Fundacja”, „Kulawe konie” i wielokrotnie wyróżniony nagrodą Emmy „Ted Lasso”, a także nagradzane oryginalne filmy Apple, w tym nominowany do 10 Oscarów „Czas krwawego księżyca” Martina Scorsese i nagrodzony Oscarem za najlepszy film „Coda”.

Kolejne serwisy streamingowe z reklamami

Pod koniec stycznia Amazon Prime Video w Stanach Zjednoczonych wprowadził dopłaty za brak reklam. Ich wyłączenie kosztuje 2,99 dol. miesięcznie. Od 5 lutego reklamy są wyświetlane także w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Austrii. U naszych zachodnich sąsiadów wyłączenie spotów kosztuje 2,99 euro miesięcznie. Od 9 kwietnia zasady zaczną obowiązywać także we Francji. Oglądanie bez reklam ma wiązać się z dopłatą 1,99 euro.

Części polskim subskrybentom Prime Video, po uruchomieniu aplikacji platformy na telewizorze pokazała się prośba o zgodę na emitowanie spersonalizowanych reklam. Prime Video w tej sprawie milczy, ale może to oznaczać wprowadzenie dopłaty także na naszym rynku w najbliższych miesiącach.

Od końca 2022 roku pakiety z reklamami wdrażają Netflix i Disney+. Mogą z nich skorzystać subskrybenci ze Stanów Zjednoczonych i wybranych krajów Europy Zachodniej. Na razie te plany nie są dostępne na polskim rynku. Także HBO Max nie oferuje tańszego planu, choć w USA był on dostępny jeszcze przed rebrandingiem na Max. Z nowego pakietu Netfliksa po ponad roku od debiutu korzystało 23 mln użytkowników. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą