ARBOinteractive reklamuje Coca-Colę i Kasię w Facebooku

Coca-Cola i Kasia to pierwsze marki reklamowane w polskiej wersji Facebooka przez ARBOinteractive. Jednocześnie firma w czeskiej wersji serwisu prowadzi kampanie Opla Astry i Nike Football.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Grupa ARBOinteractive prowadzi już na Facebooku pierwsze kampanie reklamowe po tym, jak na początku roku została brokerem w polskiej i czeskiej wersji tego serwisu (więcej). W Polsce trwają akcje reklamowe Coca-cola Happiness Factory III i margaryny Kasia, a w Czechach –Opla Astry i Nike Football.

Wszystkie przekazy są emitowane zalogowanym użytkownikom Facebooka w postaci boxu w prawej kolumnie strony głównej. W kampanii Coca-Coli wykorzystany jest format video ad: po kliknięciu na reklamę w playerze pojawiającym się na warstwie strony emitowany jest spot wideo, a przekaz przenosi też użytkowników na stronę internetową tej marki. Natomiast akcja reklamowa margaryny Kasia jest oparta na boxie w postaci ankiety – wyświetlanym wyłącznie kobietom w przedziale wiekowym 22-44 lat – oraz profilu tej marki zawierającym rady dotyczące wypieków, przepisy oraz quizy i zabawy.

Wojtas Tomasz
Autor artykułu:
Wojtas Tomasz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"