Archiwum z dnia 2009.02.13
- 00:26 Piotr Sałata nauczy Polki dobrze wyglądać nago
- 00:49 Polacy wolą sport w telewizji niż na stadionie
- 00:52 Tyskie i Orange najpopularniejszymi sponsorami sportu
- 00:57 Rekordowy wynik RMF FM i Trójki, ostro w dół Radio ZET
- 00:59 Wiosenna ramówka TVN bez niespodzianek
- 01:00 "Waseet" reklamuje się w Warszawie
- 01:01 Roman Młodkowski nagrodzony przez KIR
- 01:01 eBay ogłasza przetarg na europejski budżet reklamowy
- 01:02 Nowy wygląd witryny brytyjskiej monarchii
- 01:02 Winiary reklamują internetowe przepisy kulinarne (wideo)
- 01:02 Bref Tornado: Czyści za Ciebie (wideo)
- 01:02 Facebook najczęściej odwiedzanym serwisem społecznościowym
- 01:03 Symbian Foundation ma 14 nowych członków
- 01:03 Ideacto optymalizuje Money.pl
- 01:03 Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)
- 01:03 Martyna Wojciechowska uruchomiła fotobloga
- 01:03 Agora przeznaczy do 19 mln zł na skup akcji własnych w celuumorzenia
- 01:03 WPtv współpracuje z Euforia Media
- 01:04 Założyciel pierwszego portalu internetowego na czele jury KTR
- 01:05 Nowy HTC Touch Cruise z HTC Footprints
- 01:05 UKE obniżył stawki MTR dla kolejnych operatorów
- 01:05 Justyna Tymińska: z Paralotnej do Momentum Worldwide
- 01:05 Radio Złote Przeboje z Blue Angels Advertising
- 01:05 135 strategii walczy o Media Trendy 2009
- 01:05 Harnaś pokazuje w spocie medalową fabrykę (wideo)
- 01:06 Cyfrowy Polsat utworzył dział komunikacji korporacyjnej
- 01:07 Sylwia Rękawek i Justyna Nakielska w Change Communications
- 01:07 MultiKurs w Gazecie Wyborczej
- 01:13 Nowy prezes spółki Gemius
- 01:27 Direct Publishing Group wydaje kolejne magazyny
- 01:33 'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży
- 01:34 W marcu zadebiutuje nowy miesięcznik filmowy
- 01:38 Krzysztof Hołowczyc będzie reklamował Atlantic w Europie
- 11:19 Romantyczne, więc wstydliwe dla mężczyzn filmy
- 12:16 Tysiąc złych uczynków - nowa kreskówka twórców "Włatców Móch"