Bref Tornado: Czyści za Ciebie (wideo)

Pod hasłem "Czyści za Ciebie" przebiega kampania reklamowawprowadzająca na polski rynek markę Bref Tornado. Akcja obejmujetelewizję prasę i punkty sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek proszek doczyszczenia toalety Bref Tornado metaforycznie obrazuje uciążliweprace domowe jako niewolę. Akcja pod hasłem "Czyści za Ciebie"podkreśla, że promowany produkt skraca i ułatwia utrzymywaniehigieny w toalecie.

Rozpoczęta 9 lutego kampania obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TV4, Polsat 2, Polsat Cafe, Polonia 1, ITV, Discovery), prasę ('Hurti Detal", "Handel", "Tina: Dom i Relaks") oraz punkty sprzedaży(materiałami POS, bezpłatne próbki, spoty na monitorach LCD).Adaptację kreacji przygotowała agencja TBWA\, natomiast planowaniemi zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa