Archiwum z dnia 2011.04.15
- 00:00 Weekendowa “Kawa czy herbata?” oglądana przez 820 tys. osób
- 00:20 Seriale najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP
- 00:50 Cyfrowy Polsat uruchomi płatne VoD w internecie
- 02:00 Cyfrowa telewizja Multimediów w Bielsku Podlaskim
- 02:00 Biuro Podróży Reklamy e-marketingowo dla biuro podróży Star
- 02:05 Novartis rewiduje medialne zobowiązania
- 02:10 Social media w ofercie Adwertajzing
- 02:37 Kinga Fromlewicz założyła agencję Framsid
- 02:38 MinFin: W latach 2012-2021 PKB wyższe niż 3,0 proc.
- 02:56 DisplaySearch: wolniejszy wzrost sprzedaży przenośnych pecetów w 2011 r.
- 03:22 Karolina Jarosz project managerem w Cormedia
- 03:39 Sigma International dla firmy Bayer
- 03:56 IHS Screen Digest: Nintendo 3Ds nie będzie sprzedawać się lepiej niż DS
- 04:18 Kredyty pomostowe pod unijne dotacje
- 04:30 ZUSilla w kampanii Legg Mason TFI
- 04:40 PR Direct odpowiada za obsługę PR firmy Universal McCann
- 04:56 CD Projekt: będą nowe projekty wykorzystujące świat 'Wiedźmina'
- 05:56 eMarketer: 94 mln użytkowników mobilnego internetu w EU-5 w 2015 r.
- 06:15 Darmowy internet w KFC
- 06:56 'Wiedźmin 2' - premierowy nakład ma wynieść 1 mln sztuk
- 07:20 Płaca minimalna wzrośnie z 1386 zł do 1500 zł?
- 07:25 Krzysztof Biel executive directorem w Brainshake
- 09:06 Mniej darmowej muzyki w Spotify
- 09:27 Luigi Lovaglio zastąpi Kornasiewicz jako prezes Banku Pekao
- 09:56 Google sfrustrowane rozmowami z wytwórniami, pójdzie w ślady Amazon?
- 10:00 Pizza Hut reklamuje Włoskie Inspiracje (wideo)
- 10:13 DSL Rajd – internet dla biznesu w niższej cenie
- 10:22 Dariusz Kasprzak zostaje w Polskapresse
- 10:33 Pyramid: 132 mln subskrybentów IPTV w 2015 r.
- 10:52 ING Bank Śląski najbardziej odpowiedzialną instytucją finansową
- 10:56 Biały iPhone jeszcze w kwietniu
- 11:04 Jak przesunąć ratę kredytu mieszkaniowego
- 11:08 Zmiany w Radiu Plus, odchodzi Dariusz Sałajczyk
- 11:15 Na zamku i w katedrze - Castle Party, jedyny taki festiwal w Polsce
- 11:22 Nowe audycje w Radiu PiN
- 11:33 Marcin Wojciechowski i nowe programy w Chilli ZET
- 11:56 NYTimes.com po wprowadzeniu opłat traci użytkowników
- 12:00 ENERGA stawia na innowacje
- 12:01 ING Życie reklamuje Sposób na Przyszłość (wideo)
- 12:01 Po marcu deficyt budżetu wyniósł 17,32 mld zł
- 12:11 „Natura przejawia się różnie” w kampanii województwa podlaskiego (wideo)
- 12:22 „Prowadź ciekawe życie” - Batman w kampanii KIA cee’d (wideo)
- 12:33 Tomasz Karolak znów reklamuje Hyundaia (wideo)
- 12:56 6 mln zł na kampanię reklamową gry "Wiedźmin 2"
- 12:58 Koniec wzrostu cen paliw na stacjach?
- 13:14 Branża budowlana – fakty, liczby, ciekawostki, woj. świętokrzyskie
- 13:21 Nowy format sprzedaży: centrum typu outlet połączone z tradycyjnym parkiem handlowym
- 13:30 Branża budowlana – fakty, liczby, ciekawostki, województwo małopolskie
- 13:34 Kredyt Bank i WARTA dla przedsiębiorców w Warszawie
- 13:36 RMF FM i RMF Maxxx tracą w Krakowie, zyskuje RMF Classic
- 13:39 Kredyt Bank i WARTA dla przedsiębiorców w Warszawie
- 13:42 „Gra o tron” w odkodowanym paśmie HBO (wideo)
- 14:00 "Dziewczyna" tylko w wersji z gadżetami
- 14:27 Ubezpieczenia mBanku i BRE Ubezpieczenia w placówkach Aspiro
- 14:36 TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci
- 14:56 Tylko “CD Action” zanotował wzrost sprzedaży
- 20:56 PZPN ma nowe logo i hasło „Łączy nas piłka” (wideo)