Tylko “CD Action” zanotował wzrost sprzedaży

Prawie wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich zanotował “PC World”. Wzrostem pochwalić się może jedynie “CD Action”, który jest jednocześnie liderem segmentu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż “CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2011 roku zanotował rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 93 337 egz., czyli wyższe o 8 proc. niż rok wcześniej.

Na drugie miejsce z pierwszego spadł miesięcznik komputerowy “PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem wynoszącym 70 672 egz., po spadku o 21,4 proc.

Trzecią pozycję zajął jedyny w rankingu dwutygodnik - “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu br. spadło o 12,9 proc. do 43 333 egz.

Największy spadek w zestawieniu zanotował jednak zajmujący czwartą lokatę “PC World” (IDG Poland). Jego wynik zmalał o 26,3 proc. do 33 840 egz.

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem zanotował “CD Action” (o 11,4 proc.), a najwięcej stracił “PC Format” (3,9 proc.). 

  * - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu