Dariusz Kasprzak zostaje w Polskapresse

Dariusz Kasprzak, który stracił stanowisko dyrektora marketingu Polskapresse, pozostaje w firmie. Będzie pracować jako dyrektor ds. sprzedaży projektów specjalnych w Oddziale Biuro Reklamy Polskapresse.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

To nowo utworzona funkcja. Kasprzak na tym stanowisku wspierać będzie projekty marketingowe spółki.

Dariusz Kasprzak szefem marketingu Polskaresse został w listopadzie 2009 roku. Zarząd zdecydował o odwołaniu go z tej funkcji 29 marca br. W nowej strukturze połączono działy marketingu i PR, a szefem nowej jednostki została Magdalena Chudzkiewicz. Kasprzak przed dołączeniem do Polskapresse był dyrektorem sprzedaży i marketingu w firmie CeWe Color Polska.

29 marca br. Polskapresse zmieniła również prezesa Oddziału Biuro Reklamy oraz szefa marektingu pionu internet. Sprawujący dotychczas te funkcje Krzysztof Kawaliło i Dominik Lachowicz rozstali się ze spółką (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"