Archiwum z dnia 2012.09.07
- 00:04 Koniec cyberlenistwa jest blisko?
- 00:10 Kwejk i Demotywatory angażują bardziej niż telekomy (raport z Facebooka)
- 00:20 Roman Czejarek: „Lato z Radiem” jest niepowtarzalne
- 01:26 Piotr Grajkowski szefem spółki Next Film. Zajmie się dystrybucją filmową
- 01:55 Najsłabsza od lat sprzedaż "Faktu", “GW”, "SE" i “Rz”
- 02:00 Nowe kubki Nescafé w promocji od Nestlé
- 02:24 Drugi sezon „Scooby-Doo! i brygady detektywów” w Cartoon Network
- 02:43 Fujifilm X-E1 - nowy aparat z wymiennymi obiektywami Fujinon
- 07:43 IDC Polonia: Media Group zamiast MediaVest
- 08:43 Województwo kujawsko-pomorskie: Trójka zyskuje, RMF FM traci
- 09:09 Co czwarty polski użytkownik komórki posiada smartfona
- 09:16 Trwa promocja kredytów hipotecznych w PKO Banku Polskim
- 09:40 Czas na wyjście z giełdy. Lepiej nie będzie
- 10:09 Województwo dolnośląskie: Radio ZET nadal liderem
- 10:43 Witold Koroblewski na czele kreacji Ambasada Brand Communications
- 10:55 Wartość transakcji kartami wzrosła do 103,49 mld zł
- 11:30 Volvo S60 deklasuje rywali w testach zderzeniowych IIHS
- 11:33 Grzegorz Kołodko: należy obniżyć stropy procentowe przynajmniej o punkt procentowy
- 11:45 Walka Adamek vs. Walker na żywo w Netii, w systemie Pay Per View
- 11:53 Jan Kulczyk: nie może być tak, że jest miliard ludzi zamożnych a reszta żyje w biedzie
- 12:10 Świadczenia związane ze studenckimi praktykami zawodowymi mogą być zwolnione z PIT
- 12:47 „Kawa jutra już dziś” w kampanii Millicano Jacobs Krönung
- 13:00 Desperacja EBC nie zatrzyma rozpadu strefy euro
- 13:04 Wyższe Sfery Smakowania-podniebna podróż kulinarna
- 13:15 Kolory inspirowane naturą – Samsung rozszerza gamę kolorystyczną smartfonów GALAXY S III
- 13:47 „Baw się modą” - zachęca w reklamach TK Maxx (wideo)
- 14:00 „Plany. Marzenia. Pożyczka!” - Artur Żmijewski reklamuje Kasy Stefczyka (wideo)
- 14:09 APS S.A. modernizuje białostocką Elektrociepłownię
- 14:38 Idź do muzeum w nocy
- 14:47 Arkadiusz Marszałek dyrektorem operacyjnym w K-Magazine
- 14:49 Sergiej Kasianov nagrodzony ukraińskim orderem “Za zasługi”
- 15:17 Wakacje się kończą - wykorzystaj ten czas na taniec!
- 15:21 Samochody i dziewczyny na Classic Moto Show Kraków
- 15:38 TAURON Dystrybucja ma trzecie porozumienie z lasami
- 15:45 Serial „Wehrmacht” z „Gazetą Wyborczą”
- 16:00 Marek Osada dyrektorem muzycznym rebel:tv
- 16:00 Microsoft rzuca wyzwanie wyszukiwarce Google. "Bing działa lepiej"
- 16:05 Android: ponad 20 proc. dla ICS, Gingerbread poniżej 60 proc.
- 16:17 Ceny paliw mogą wzrosnąć w przyszłym tygodniu
- 16:20 AXN liderem wśród kanałów filmowych, Cinemax mocno do góry
- 16:27 Z inwestycjami nie trzeba czekać na listopad, nie będzie podwójnej zaliczki na podatek
- 16:41 Jak dotrzeć ze swym przesłaniem do odbiorcy?
- 17:05 „Sezon na Śląskie” w kampanii weekendowych atrakcji turystycznych (wideo)
- 17:15 Agora inwestuje w aplikację do elektronicznej rekrutacji
- 17:25 Hardkorowy Koksu w reklamie „przypakowanej oferty” Vectry (wideo)
- 17:35 Walk Events, Plej, Media Ster KAJ, Allegro i Prowokator eventowo dla PKO BP
- 17:37 „Gadaj-Badaj” i rozmowy „o dupach” zachęcają do profilaktyki raka prostaty (wideo)
- 17:45 Katarzyna Kępka: Najwięcej zarobiłam... na stojąco
- 17:55 Dzienniki regionalne w szybkim tempie tracą czytelników
- 18:10 Przybywa kredytów hipotecznych z dopłatami "Rodzina na Swoim"
- 18:11 Cyfra+ i n wstrzymały sprzedaż meczu w pay-per-view
- 18:37 Beata Cholewińska i Joanna Górska poprowadzą „Nowy dzień” w Polsat News
- 19:00 „Wszedłem w nią, była taka niewinna” w spocie Visaxinum naruszyło kodeks reklamowy
- 21:55 Wojny cenowe w internecie. Zmiany cen nawet kilka razy na godzinę
- 23:00 Biedronka stawia na internet. Chce stworzyć dyskont internetowy
- 23:04 Ringier Axel Springer i Tomasz Lis żądają od "Wprost" 8,7 mln zł
- 23:55 KRRiT ukarze Superstację za obrazę uczuć religijnych