Archiwum z dnia 2014.03.03
- 03:56 „Kocham Kino” w TVP2 w czwartki o 21.45
- 06:17 9,90 PR dla Grupy Autoremo Anndora
- 07:30 Nowa kampania mBanku: „jeśli” jeszcze nie widziałeś, włącz TV
- 09:01 W Polsce marnuje są warzywa i owoce
- 09:05 Kupujemy coraz więcej aut premium i luksusowych
- 09:06 Jak odebrać dywidendę
- 09:07 Adam Struzik: Mazowieckie musi płacić olbrzymie daniny na rzecz innych regionów
- 09:09 Złoto zyskuje na wartości, ale kolejne miesiące nie będą już tak dobre
- 09:37 Startują zajęcia w ramach programu ENERGA Sailing Edukacja
- 09:40 Dobrze ułożona posadzka na trudnym i nierównym podłożu? Wszystko zależy od właściwego podkładu
- 10:30 Edukacja przyszłości w polskich szkołach
- 10:33 M1 promuje się loterią z samochodami
- 10:36 Nowy „Spot On”. Ekonomia i gospodarka na tablecie
- 10:48 4 kwietnia premiera filmu "Droga do zapomnienia" (wideo)
- 11:20 Krach w Moskwie, świat reaguje na inwazję na Krym
- 11:33 Główne rozgłośnie zyskują w Częstochowie, RMF FM liderem
- 11:42 „Zobacz to” - Jeleniogórskie Zakłady Optyczne reklamują soczewki (wideo)
- 11:56 Matthew McConaughey nie zagra w drugim sezonie serialu "Detektyw"
- 12:00 Poczta Polska funduje płatne praktyki 23 stażystom w programie „Grasz o staż”
- 12:01 Nowe lokaty promocyjne w Banku BGŻ
- 12:04 Eleganckie i bezpieczne centrum miasta – mrzonka czy tendencja?
- 12:38 PZU szuka agencji do przebudowy swojego portalu
- 12:38 Pizzaportal.pl klientem agencji Kolko
- 12:41 Agencja celna DTA w MLP Pruszków I
- 13:12 Już jutro wspaniały mecz! TEEKANNE zaprasza kibiców hokeja!
- 13:15 Pokaż swoje gamingowe oblicze! Konkurs cosplay (przebranie za postać z gry) na Intel Extreme Masters
- 13:16 Przygotuj się na światowy finał Intel® Extreme Masters w Katowicach
- 13:26 Weekend bezpłatnych badań laryngologicznych w Poznaniu
- 13:50 Samsung Gear Fit z nagrodą GSMA na Mobile World Congress 2014
- 13:51 Włoskie specjały na polskim stole
- 14:24 Targetowanie behawioralne, czyli jak złowić złotą rybkę w sieci?
- 14:51 Scholz & Friends Warszawa będzie reklamować Galeo
- 15:05 "Magic" promuje “Ghost Stories” - nową płytę Coldplay. Premiera 19 maja
- 15:29 Hasbro nowym klientem agencji IMAGINE
- 15:37 Ponad 275 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery
- 15:38 Zbigniew Nosowski wystąpił z Rady Polsko-Rosyjskiego Forum Dialogu Obywatelskiego
- 15:55 Magdalena Różczka ambasadorką biżuterii Savicki
- 16:00 „Świat Kobiety” w nowym layoucie, z książką kucharską i nakładzie 490 tys. egz.
- 16:37 Coraz lepszy stan polskiej gospodarki, indeks PMI ciągle w górę
- 16:38 TV Republika promuje się w Łodzi i Poznaniu. Otwarte okno w kablówkach
- 16:43 Safari w dół na urządzeniach mobilnych, konkurencja w górę
- 17:00 Konrad Stachurski nowym szefem działu PR w Polsacie
- 17:07 Amazon pracuje nad własną usługą streamingu muzyki
- 17:11 Google uruchamia galerię z mapami
- 17:20 Katarzyna Halicka rzecznikiem prasowym Grupy Wirtualna Polska
- 17:24 ArtHauss na targach BUDMA 2014
- 17:25 "Grawitacja", "Zniewolony", Cate Blanchett i Matthew McConaughey z Oscarami
- 17:32 W Światowy Tydzień E-książki z czytnikami od redcoon.pl
- 17:38 Innovation Award Media Trendy 2014: Aleksander Kutela Michał Wolniak i Bartosz Dobrzyński na czele jury
- 17:41 Marcin Wojtasik szefem marketingu 4fun Media, odchodzi Agnieszka Zając
- 17:43 Wymieniając żarówkę - pomagasz
- 17:56 “Taniec z gwiazdami” i “Hell's Kitchen” promowane przez Polsat
- 17:57 Alcatel prezentuje serię tanich smartfonów OneTouch POP z LTE
- 18:00 „Dzień dobry TVN” na wiosnę z nowymi cyklami. Jakub Porada rusza w Polskę
- 18:05 Plus Bank reklamuje „najkorzystniejszy kredyt gotówkowy” (wideo)
- 18:16 Chrome 34 będzie obsługiwać polecenia głosowe
- 18:17 „Rok internetu za darmo” w promocji Heyah
- 18:23 Boeing prezentuje swojego pierwszego smartfona Boeing Black
- 18:25 Monika Dąbrówka i Hubert Pałkiewicz dyrektorami w GoldenAd
- 18:35 Anna Czartoryska-Niemczycka w kampanii Radia ZET Chilli (wideo)
- 18:38 Grupa Metronomy zagra na Open'er Festival 2014 (wideo)
- 18:40 Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zyskuje na świecie, a traci w Polsce
- 18:45 Windows 8.1 darmową aktualizacją dla siódemki?
- 19:00 Jarosław Kuźniar ujawnia nazwiska obrażających go internautów
- 19:05 Top 10 marek na Instagramie. Liderem Victoria's Secret
- 19:10 Serce i Rozum liderem na Facebooku z ponad 2 mln fanów (raport luty 2014)
- 19:15 Polsat Cafe pokaże “Porody”
- 19:20 Łyżwy z Brodzik i Wilczakiem w nowych reklamach SmartDomu (wideo)
- 19:25 Uczestnicy talent shows reklamują Link4 (wideo)
- 19:35 Polsat przenosi “Trudne sprawy”. “Pielęgniarki” w południe
- 19:40 Burda zmniejsza dział reklamy. Odchodzi Agnieszka Kieszczyńska
- 19:45 Hubert Urbański prowadzi loterię w RMF FM. Do wygrania 400 tys. zł
- 19:59 Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele „Przepisy Czytelników” i „Przyślij Przepis” (TOP 115)
- 20:08 „Forbes” i „Wprost” dużo więcej z reklam, w dół „Newsweek” i „Viva!” (TOP10)
- 20:38 Selfie z Oscarów bije rekord na Twitterze
- 20:48 Charles Daigneault i Tomasz Michniewicz w TTV. Trzy nowości wiosną
- 21:08 Google uderza w polskie systemy wymiany linków, więc trzeba postawić na content marketing (opinie)
- 21:45 Demotywatory, Kwejk i Besty w dół (TOP20 serwisów z humorem)
- 22:05 „Wprost” odpowiada „W Sieci”: przez reklamy Totalizatora Sportowego staliście się prorządowi
- 23:21 Tylko 500 tys. zł zysku netto Agory w 2013 roku
- 23:53 Konflikt Rosji i Ukrainy najwięcej widzów ogląda w TVP Info i „Wiadomościach”