Z danych StatCounter wynika, że w lutym br. Chrome miał w skali globalnej 43,89 proc. udziału w globalnym rynku internetowych przeglądarek, w porównaniu do 43,67 proc. w styczniu.
Zyskał także trzeci w rankingu Firefox (z 18,9 proc. do 19,21 proc.), podczas gdy spadek zanotował drugi Internet Explorer Microsoftu (z 22,85 proc. do 22,49 proc.).
Pierwszą piątkę uzupełniły przeglądarki Safari firmy Apple (9,74 proc. - wzrost o 0,01 pkt. proc.) i Opera (1,34 proc. - wzrost o 0,04 pkt. proc.).

W Polsce prowadzi Firefox, który między styczniem a lutym zanotował wzrost z 40,3 proc. do 40,5 proc. udziału w naszym rynku. Stracił natomiast Chrome - z 39,02 proc. do 38,77 proc.
Pierwszą piątkę uzupełniają Internet Explorer (9,61 proc., spadek o 0,31 pkt. proc.), Opera (7,12 proc., wzrost o 0,32 pkt. proc.) oraz Safari (1,86 proc., spadek o 0,11 pkt. proc.).











