Archiwum z dnia 2014.09.26
- 02:00 Piotr Jaszczuk: z Urzędu Komunikacji Elektronicznej do Ministerstwa Obrony Narodowej
- 02:27 Muzo.tv i Stopklatka TV HD w UPC
- 02:56 „Polska Cafe” z dziennikami „Polska”. Olga Bołądź na okładce
- 07:00 GfK wprowadza metodologię Brand Vivo
- 08:00 Opodatkowanie polskiej gospodarki najniższe w historii?
- 09:51 Kolejni wykonawcy podbudowani jakością Sopro: szkolenie murarskie we Wsoli
- 09:55 Renata Przemyk: Kłamiesz (wideo)
- 09:59 Nowa generacja wkracza… na podłogę. Panele z serii NEO poszerzają ofertę Classen
- 10:03 Dzień otwarty – Libet Platinium
- 10:09 The Who pokazali "Be Lucky"
- 10:21 Dzień otwarty – Libet Platinium
- 11:00 Nowe dyski SSD o pojemności 3,2 TB dla przedsiębiorstw
- 11:12 UPS buduje w Strykowie centrum magazynowe. Liczy na dalszy wzrost PKB w Polsce
- 11:19 Napęd okienny CDC - funkcjonalność ukryta w profilu
- 11:27 Europejskie linie lotnicze tracą 3 mld euro rocznie, a pasażerowie 6 mld przez przepisy w UE
- 11:29 Aluprof podwójnym liderem rynku stolarki 2014
- 11:30 Katar też chce polskich rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT
- 11:32 Już w niedzielę wystartuje kolejny Bieg Kelnerów
- 11:33 Winkhaus w koszulce lidera
- 11:40 WIŚNIOWSKI Liderem Rynku Stolarki 2014
- 11:41 Ryszard Petru: Umowa o wolnym handlu między USA a UE pomoże tylko konkurencyjnym gospodarkom europejskim
- 11:45 Jak właściwie dobrać kolor napędu?
- 12:00 TVP Warszawa dzięki aplikacji uczyć będzie angielskiego i niemieckiego
- 12:00 Polska Agencja Kosmiczna powstanie w Gdańsku
- 12:02 Rachel McAdams zagra w serialu "Detektyw"
- 12:04 Światowa ekspertka od Big Data: Amy Gershkoff w Polsce
- 12:15 mBank w czołówce polskich banków według Forbesa i Newsweeka
- 12:19 PKP pracuje nad systemem umożliwiającym obsługę wspólnego biletu dla wszystkich przewoźników
- 12:31 Nowa generacja wkracza… na podłogę. Panele z serii NEO poszerzają ofertę Classen
- 12:59 Premierowy konkurs myPhone „Luna Made My Day”
- 13:00 RMF FM wyprzedziło Polskie Radio Kielce, Radio ZET ostro w dół
- 13:00 Film „Miasto 44” już w kinach
- 13:03 MBA szyte na miarę – czyli o kursach dedykowanych
- 13:14 Krystian Dudek szefem śląskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
- 13:27 5 kryteriów, które należy wziąć pod uwagę dobierając drzwi do wnętrza
- 13:30 Sukces sierpniowej sprzedaży
- 13:44 "I Live" od OneRepublic
- 13:48 Burza mózgów nad bezpieczeństwem na polskich drogach – ambasadorzy akcji #postępyRobię
- 14:14 Przepis na piknik
- 15:02 Kultura języka w biznesie
- 15:20 Samsung GALAXY Alpha już w sprzedaży!
- 15:24 Skradziono Twoje dane karty kredytowej?
- 17:00 „FIFA 15” już w sprzedaży w Polsce. Ambasadorem Lewandowski, komentują Szpakowski i Szaranowicz
- 17:17 itelligence wdraża system SAP ERP w CEDC
- 17:30 DietMap - nowa aplikacja i serwis wspomagające odchudzanie
- 18:00 LG F60 w Polsce za 729 zł
- 18:23 Jesienne Warto
- 18:28 3 x eko – Ekologia, EkoStacja i Eko Babie Lato
- 18:50 Pierwsze zdjęcia Nexusa 6. Premiera w październiku
- 19:00 Bogusław Linda przeczyta w Trójce „Wschód” Andrzeja Stasiuka
- 19:17 Ponad 5 mld zł na IKE i IKZE
- 19:20 Gong zareklamuje pizzę Guseppe od Dr. Oetker
- 19:30 Plotki, gwiazdy i muzyka jesienią w 4fun.tv
- 19:55 Bartosz Panek z Programu 2 Polskiego Radia zdobył „radiowego Oscara”
- 20:00 Flavamed Max reklamowany „na mokry kaszel” (wideo)
- 20:10 Nestlé z kamerą w staniku promuje samobadanie piersi (wideo)
- 20:20 Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)
- 20:40 Małgorzata Woźniak nowym rzecznikiem prasowym MSW
- 20:45 134 zgłoszenia w Mixx Awards 2014
- 20:50 „#sneakerswould” - odważne wybory reklamują Converse
- 20:55 38 proc. największych polskich firm ma kanały na YouTubie, najpopularniejsze Żywiec Zdrój, Hortex i eurobank
- 21:00 “Kierunek praca” i “Prezydenci Warszawy” w TVP Warszawa
- 21:05 „Tele Świat” liderem dwutygodników (top 27 tytułów za I półrocze)
- 21:10 „Ciekawi od zawsze” - Interia reklamuje nową wersję za 15 mln zł (wideo)
- 21:10 2,1 mln osób ogląda serial „Na sygnale”. Dwójka liderem rynku
- 21:15 Producent House tłumaczy: jesteśmy odważną marką, pokazujemy życie
- 21:20 „Wprost” najbardziej opiniotwórczy, wysoko Wirtualnemedia.pl
- 21:30 Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg Tyskiego
- 21:40 „Świat według Kiepskich” przyciąga 1,9 mln widzów. Polsat przegrywa z TVP2 i TVN
- 21:45 Fatalna aktualizacja iOS 8 to poważny problem, ale nie zaszkodzi sprzedaży iPhone’a 6 (opinie)
- 21:50 TVP chce wejść z telewizją hybrydową do kablówek
- 21:55 Nowy „Secret Service” trafi do sprzedaży 30 września br. Cena: 14,50 zł
- 22:00 Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)
- 22:05 Igor Ostachowicz zrezygnował z pracy w Orlenie
- 22:30 „Top Chef” stracił 170 tys. widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP2
- 22:40 Radio PiN zmienia się w Muzo.fm. „Muzyka rozrywkowa to nie jest pomysł na radio” (opinie)
- 22:50 TVP jako pierwsza w Europie przetestuje transmisję w technologii 4k
- 23:10 3,5 mln Polaków randkuje w sieci. Coraz więcej nastolatków i osób ze wsi (TOP10 serwisów)
- 23:50 Radio PiN to już historia. “Liczymy, że słuchacze zaakceptują Muzo.fm”