GfK wprowadza metodologię Brand Vivo

Firma badawcza GfK uzupełnia swoją ofertę o Brand Vivo - metodologię, która służy do badania marek. Jest ona oparta na relational intelligence.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
GfK wprowadza metodologię Brand Vivo

GfK Brand Vivo to nowe narzędzie typu brand tracker do analizowania kondycji marek. Jego zadaniem jest monitorowanie doświadczeń konsumentów z markami, ich skojarzeń dotyczących marek i relacji, jakie powstają na linii konsument-marka. Ma to ilustrować, w jaki sposób kontakt z marką - zachodzący online lub offline - wpływa na budowanie relacji z marką oraz na przyszłe zachowania konsumentów.

W centrum zainteresowania Brand Vivo znajduje się konsument, natomiast do opisania procesów zachodzących pomiędzy nim a marką przyjmuje metafory zaczerpnięte z relacji międzyludzkich. Metodologia ta pozwala przewidywać udziały rynkowe oraz zagadnienia cenowe. Pomaga też w zarządzaniu działalnością marketingową, począwszy od kwestii związanych z CRM po zarządzanie marką.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"