Sukces sierpniowej sprzedaży

W raporcie bieżącym 30/2014 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w sierpniu 2014 r. wyniosła 171,9 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2013 r., w którym przychody wyniosły 136,3 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 26,1 %.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 sierpnia 2014 roku wyniosły 680,9 mln zł i są wyższe o 25,5 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 sierpnia 2013 roku, które wyniosły 542,7 mln zł.

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. wyniosła w sierpniu 2014 r. 187,6 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2013 r., w którym przychody wyniosły 147,4 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 27,3 %.

Przychody ze sprzedaży Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 sierpnia 2014 roku wyniosły 734,0 mln zł i są wyższe o 24,1 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 sierpnia 2013 roku, które wyniosły 591,6 mln zł.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii