Archiwum z dnia 2015.04.22
- 00:46 Afryka staje się centrum światowej gospodarki – o współpracy międzykontynentalnej na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach
- 00:56 Należy łączyć systemy energetyczne w Europie – stwierdzono podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach
- 02:01 Reality-show „Cosplay: Bohaterowie w kostiumach” w Scifi Universal
- 02:03 Jak reklamować buty
- 08:10 Case study: Jak Limango Polska wykorzystuje analitykę internetową do zwiększania rentowności swojego biznesu?
- 08:19 „Tennis for Evert” - nowy magazyn z Chris Evert w Eurosporcie
- 08:45 Zdrowie pracowników w Wielkopolsce - Prezentujemy unikatowe dane z Raportu Zdrowia Medicover
- 09:45 Partnerstwo Castrol EDGE i Audi w serii DTM
- 09:48 Jak rozliczyć dochód ze sprzedaży nieruchomości
- 09:59 Rośnie rynek franczyzy. Działa na nim już ponad tysiąc marek
- 10:00 Energa wyprodukowała pierwsze negawaty dla PSE
- 10:00 Konsolidacja polskich banków wśród już działających na rynku graczy. Wartość przejmowanych podmiotów pójdzie w górę
- 10:06 Provident na podium Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2015
- 10:24 1100 paczek M&M’s na minutę dzięki nowej linii produkcyjnej Mars Polska w Janaszówku
- 10:25 CI Polsat promuje „Z archiwum 997” Michała Fajbusiewicza (wideo)
- 10:32 Bezpieczeństwo danych istotnym tematem dla MŚP
- 10:43 Stanley Tucci i Ewan McGregor w filmie "Piękna i bestia"
- 10:45 150 milionów dolarów na remake filmu "Ghostbusters"
- 10:49 Cascada Multibox - estetyka i funkcjonalność od Deante
- 11:00 Burton, Montblanc, Swarovski wśród autorów serii akcesoriów do smartfonów GALAXY S6 i GALAXY S6 Edge
- 11:01 Sony i Media Expert najlepiej obsługują klientów. Tajemniczy Klient zbadał branżę RTV/AGD
- 11:06 Zamki i klucze GERDA - trwałość i bezpieczeństwo
- 11:15 Mikro i mali przedsiębiorcy z zielonogórskiego liderami inwestycji w regionie
- 11:30 Ruszyły konsultacje społeczne w programie PZU Trasy Zdrowia
- 11:44 Reklamacja obuwia
- 11:52 "Imani, Vol. 1" - nowa płyta Blackalicious
- 12:00 Eska nowym liderem w Poznaniu, zyskało Radio Merkury
- 12:36 Być rodzicem - o czym należy pamiętać, gdy pojawia się dziecko
- 12:45 Stylowy i praktyczny: Samsung prezentuje nowy tablet Samsung Galaxy Tab A
- 12:45 Smart UX firmy Samsung dla programistów aplikacji do drukarek wielofunkcyjnych
- 12:55 Tuning oświetlenia w samochodzie doprowadzi do utraty dowodu rejestracyjnego
- 13:11 Powstanie kolejny sezon serialu "Daredevil”
- 13:26 Czytasz? Tak trzymaj! Świętujemy Światowy Dzień Książki
- 13:30 Malinowska dla „Twojej Równowagi”
- 13:35 Emirates sponsorem serialu dokumentalnego „The Last Wilderness of the UAE”
- 13:54 Grupa Wirtualna Polska i BNA laureatami prestiżowej Transform Awards!
- 14:43 Milion razy Proama
- 14:47 Dobry stan finansów publicznych. W tym roku możliwy wzrost PKB o 3,7-3,8 proc.
- 14:54 Konkurs fotograficzny „Sztuka Faktu w obiektywie”
- 15:10 Poczta Polska: dzięki usługom cyfrowym dajemy poczucie bezpieczeństwa w sieci
- 15:45 Medicover inwestuje w leczenie niepłodności
- 15:55 Czujemy się coraz bezpieczniej, najbardziej obawiamy się kradzieży (infografika)
- 15:59 Netia: nowa oferta mobilna, usługi Bezpieczna Firma i Muzyka dla Firm
- 16:06 Levelee – innowacyjny kreator szkoleń internetowych
- 16:32 TomTom Team – dołącz do drużyny!
- 16:42 Nowe dekory Interprint
- 17:04 „Halowawa.pl” zmienia się w dwutygodnik
- 17:11 Cybex postawił na Konkret PR
- 18:25 Mobile Vikings: zmiany w ofercie prepaid, #VikinGadka zamiast #noweuVikingów
- 18:30 Kruger&Matz Edge1082 - nowy tablet z Windowsem za 749 zł
- 18:55 Lightroom 6 od Adobe z poprawioną wydajnością i nowymi funkcjami
- 19:00 Bank Pekao znów reklamuje pożyczkę w muzeum niezrealizowanych marzeń (wideo)
- 19:14 Magdalena Wilicka, Maciej Wysocki i Marcin Topolski w MediaMocni
- 19:17 „Pozytywne obroty” i „Świeć przykładem #oddziś” w kampanii Skandia Życie
- 19:40 Rodzinna rywalizacja o dostęp do konsoli reklamuje Xbox One (wideo)
- 20:00 NIK pozytywnie o digitalizacji zbiorów Telewizji Polskiej
- 20:30 Yahoo!: w I kw. przychód w górę, ale zysk w dół
- 20:55 Radio Eska pojawi się w Ostrzeszowie
- 21:00 Kia Sorento reklamowana jako „stworzona dla perfekcjonistów, idealna dla każdego” (wideo)
- 21:20 2/3 Polaków deklaruje uprawianie sportu (infografika)
- 21:25 Sky z wyższymi przychodami i zyskiem podnosi ceny usług
- 21:30 „Królewska Republika” różnych ras i nacji reklamuje przyprawy Roleski (wideo)
- 21:35 DDC Media zmienia nazwę na Media DDB & Tribal
- 21:40 Telewizja Polska wyemituje łącznie 25 godzin audycji wyborczych
- 21:53 IAA i Effie Worldwide ogłaszają porozumienie, wspólnie zajmą się galą Effie Awards
- 21:54 Miesięcznik „Ekspress reporterów” zadebiutuje w cenie 9,90 zł
- 21:55 „Na Wspólnej” z mniejszą widownią. TVN przegrywa tylko z TVP2
- 22:00 Analiza smaku w reklamach piwa Książęce (wideo)
- 22:01 Rafał Woś laureatem Nagrody im. Dariusza Fikusa
- 22:01 6,9 mld dol. z muzyki cyfrowej, serwisy streamingowe z największym wzrostem
- 22:09 Zmienia się rola agencji reklamowych. Odbiorca nie jest już skazany na reklamy
- 22:10 „Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”
- 22:15 RMF FM zaprasza dyrektora FBI do Muzeum Auschwitz
- 22:20 Facebook zmienia hierarchię wpisów: te od znajomych przed postami z fanpage'y
- 22:30 Jak motoryzacja promuje się w social media (raport z Faceboka, YouTube’a i Instagrama)
- 22:40 3,5 proc. więcej na reklamę zewnętrzną. Handel i telekomunikacja z największymi wydatkami
- 22:45 „ABC” debiutuje z bohaterem afery Art-B. na czołówce. Trzy grzbiety za 3,50 zł
- 22:47 "Big Love" - nowa płyta Simply Red
- 22:50 BMW, Google i Daimler firmami z najlepszym wizerunkiem (Top 100)
- 23:00 Tegoroczny laureat Pulitzera odszedł z dziennikarstwa do PR, bo nie starczało mu na rachunki
- 23:25 Trzy zgłoszenia w konkursie na prezesa TVP. Napływ aplikacji pod koniec tygodnia?
- 23:50 Ringier Axel Springer kontra Fratria. Wydaje tygodnik „Od A do Z”