Archiwum z dnia 2015.12.08
- 01:03 15 lutego premiera serialu "Vinyl" (wideo)
- 01:53 Lidia Piekarska i Paweł Borządek założyli agencje BeyondPR
- 08:42 Kanały nc+ pokażą zawody jeździeckie Cavaliada Tour
- 09:02 Rekordowy rok na rynku gruntów inwestycyjnych. Wartość transakcji w tym roku może wynieść 2 mld zł
- 09:39 Jak Daniel Radcliffe został Harrym Potterem (wideo)
- 10:16 80 bajek w pakiecie Kids przez miesiąc za darmo w Player.pl
- 10:24 Michał Chudzik dyrektora marketingu i sprzedaży w Alphabet Polska
- 10:43 Drugi sezon serialu "Powers" (wideo)
- 12:00 Odzież robocza a identyfikacja wizualna firmy
- 12:30 Reakcje/Innowacje w firmach chemicznych i naftowych – kto otrzyma wyróżnienie?
- 12:43 Odsetki od prywatnego kredytu można wliczyć w koszty działalności, jeśli nieruchomość jest wykorzystywana w firmie
- 12:44 Nawet 2,75% zysku na nowych lokatach Alior Banku
- 12:58 Rusza drugi konkurs w programie Demonstrator. Innowacyjne firmy mogą zdobyć 500 mln zł
- 13:15 Quentin Tarantino chce nakręcić film "Kill Bill 3"
- 13:19 Natalie Portman w filmie "Jane Got A Gun"
- 14:46 100 mln zł dziennego obrotu w Kantorze Walutowym Alior Banku
- 15:11 310 000 nowych szkodliwych programów codziennie, czyli cyberprzestępcy szukają oszczędności
- 15:16 Kolejna inwestycja budowana przez Eko-System
- 15:22 Dolegliwości kolan mogą uprzykrzyć życie nie tylko seniorom
- 15:23 Baśniowy pokoik
- 15:29 Podatek VAT a sprzedaż samochodu wycofanego z działalności gospodarczej
- 15:31 Dr Ulrich Hackenberg rezygnuje z członkostwa w zarządzie Audi AG
- 15:32 Dr Stefan Knirsch nowym członkiem zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego
- 15:35 Rozpoczęła się sprzedaż Passata Alltracka
- 15:37 Giełda modeli samochodowych w Audi Forum w Ingolstadt
- 15:40 Przyszłość to HERE: mobilność jutra zaczyna się od cyfrowych map tworzonych w czasie rzeczywistym
- 17:14 Poczta Polska wybrała Imagine do stałej obsługi reklamowej Envelo
- 17:39 Ewa Sętowska: z Brand Support do Shake Hands
- 18:00 Przyznanie częstotliwości LTE nastąpi na przełomie roku. „Umożliwi to szybkie rozpoczęcie inwestycji w szybki internet”
- 18:31 Poznaj najnowszy projekt René Hougaard’a - fotel Harvard
- 18:32 Barszcz naprawdę świąteczny w kampanii marki Krakus (wideo)
- 18:40 Podatek od sieci handlowych od I kwartału 2016. "Ustawa będzie niekonstytucyjna"
- 18:55 Trzy czwarte Polaków robi zakupy świąteczne w grudniu, coraz częściej przez internet
- 19:00 myPhone Infinity II LTE w Biedronce za 599 zł
- 19:08 "Gwiezdne wojny" i "Szybcy i wściekli 7" z szansami na Oscara za efekty specjalne
- 19:30 Office 365 w trzech nowych taryfach: od 5 do 12,50 dolarów miesięcznie
- 19:32 Xiaomi Mi 5 pierwszym smartfonem ze Snapdragonem 820
- 19:33 Co drugi Polak ufa internetowi i nowym technologiom (infografika)
- 19:45 „To Święta!” - teledysk gwiazd disco polo i dziennikarzy VOX FM (wideo)
- 20:00 RMF FM i gwiazdy rozdawać będą choinki w 12 miastach
- 20:05 Bartosz Kozłowski: z Result Media do NuOrder
- 20:22 Mandzia, Naruciak w średniowiecznym pojedynku promują grę „Margonem” (wideo)
- 20:28 FilmBox Arthouse HD w sieci Vectra
- 20:30 Rekordowy tydzień stacji newsowych. Liderami TVP1 i TVN
- 20:49 Damian Kopecki i Jagoda Grzybowska zajmą się brand commerce w Hypermedia
- 20:50 Ponad 2,6 mln aktywnych domen .pl, rekordowy III kwartał
- 20:54 Agnieszka Sobucka za Magdalenę Mączyńską w Avon Cosmetics Polska
- 20:55 Katarzyna Senyk prezenterką Polsat News
- 21:00 Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport radio track)
- 21:03 Wobec oporu internautów Mozilla rezygnuje z reklam w przeglądarce Firefox
- 21:04 Jan Sikora: z Schulz Brand Friendly do S4
- 21:05 Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników. „Kobieta i Życie” liderem (ranking 103 tytułów)
- 21:07 MEC przejmuje od Havas Media obsługę mediową PKP i PKP Intercity
- 21:07 Youtuberzy i blogerzy w kampanii Coca-Coli mówią o radości w Boże Narodzenie (wideo)
- 21:08 Arkadiusz Skuza na czele działu K2 łączącego korporacje ze startupami
- 21:09 Starcom Mediavest Group obronił budżet mediowy Prudential Polska
- 21:09 Rada nadzorcza TVP powołała trzech dyrektorów oddziałów terenowych
- 21:10 „Rodzinka.pl” straciła widzów. TVP2 za Polsatem i TVN
- 21:15 Twitter kończy z przycinaniem zdjęć użytkowników, będą pełne kadry
- 21:18 W 2018 r. internet wyprzedzi reklamowo telewizję, a w sieci - mobile przed desktopem
- 21:20 Serial „O mnie się nie martw” przegrał tylko z Polsatem. 6,2 mln zł z reklam
- 21:25 Tele 5 musi zapłacić karę za emisję horroru „Bez litości”
- 21:28 Dziennikarz „Gazety Finansowej” zarzuca plagiat tygodnikowi „Wprost”
- 21:30 6,1 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,6 mln zł dla chorych dzieci
- 21:35 Danone liderem reklamowym branży mleczarskiej, mocno w górę Hochland, Zott i Almette
- 21:40 Kto do zarządu TVP? Rada nadzorcza przerwała obrady
- 21:50 Interia z nowymi dziennikarzami i wydawcami. Jawor i Szpyrka z „Gazety Wyborczej”, Świder z „Dziennika Polskiego”
- 21:55 Karolina Hytrek-Prosiecka żegna się z Grupą TVN, ma przejść do Ekstraklasy SA
- 22:00 „Wprost” z pozwem także od Ryszarda Petru. Tomasz Lis: za ile sprzedał się PiS-owi?
- 22:35 Piotr Kraśko znika z „Wiadomości”? TVP: To spekulacje bez pokrycia
- 22:40 W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP