Barszcz naprawdę świąteczny w kampanii marki Krakus (wideo)

W telewizji ruszyła świąteczna kampania reklamowa barszczu i koncentratu barszczu marki Krakus (Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i MediaCom.

km
km
Udostępnij artykuł:
Barszcz naprawdę świąteczny w kampanii marki Krakus (wideo)

Telewizyjna reklama pokazuje, że smak świąt jest zamknięty w koncentracie barszczu i barszczu Krakus. Na wigilijnym stole widzimy wazę pełną świątecznego barszczu, w pewnym momencie porcelanowa zastawa zaczyna delikatnie unosić się nad stołem i zmienia się w zwiewną mgiełkę, która zmierza w stronę butelki koncentratu Krakus, a na końcu okazuje się, że właśnie w niej kryje się świąteczna atmosfera.

Świąteczna kampania reklamowa barszczu i koncentratu barszczu marki Krakus emitowana będzie w głównych stacjach telewizyjnych do 27 grudnia br. Akcję będą wspierać działania w sklepach.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji