Archiwum z dnia 2016.07.13
- 01:10 Obowiązkowa rejestracja kart SIM: promocje operatorów przyciągają klientów, ale wciąż brakuje przepisów wykonawczych
- 03:50 „Z premedytacją 3” w TNT
- 08:00 Tajemnice stadionowych muraw
- 09:41 Grupa AWBUD dla Hochtief Polska – prace instalacyjne w projekcie General Motors w Tychach
- 10:12 MGK-07 – 9-elementowy komplet garnków od MPM
- 10:12 Średniowieczne cnoty nadal aktualne?
- 10:31 Na podwodnym rowerze zrzucisz zbędne kilogramy
- 10:47 „Doktor Foster” w Ale Kino+
- 10:58 Uniwersalne wartości, czyli chwila refleksji z historią w tle
- 11:08 Poroniłaś? Zobacz jakie prawa przysługują Ci po stracie dziecka
- 11:10 Wakacyjny poradnik kierowcy
- 11:12 Nowe programy w wakacje w VOX Music TV. „Zobacz lato w rytmie hitów” (wideo)
- 11:15 „Newsweek Ludzie” - wydanie specjalne „Newsweeka” na Światowe Dni Młodzieży
- 11:23 „Viva!” z Weroniką Rosati na okładce za 99 gr
- 11:44 Agencja Lewis z obsługą public relations firmy Exact
- 11:48 Już jutro kolejny „Tańszy czwartek” w Galerii Katowickiej
- 12:55 Cash pooling bez PCC
- 13:05 Jeszcze więcej Miśków – rusza promocja żelków marki Akuku!
- 13:48 Zostań wolontariuszem II RAFAKO Półmaraton Racibórz
- 14:02 Dotknij Francji z Carrefour Polska
- 14:04 Zachowaj smak lata na dłużej z przetworami zrobionymi ot tak… prosto z serca!
- 14:07 Kupujemy lodówkę - poradnik zakupowy
- 14:09 Hiperpersonalizacja, czyli nowa broń w e-mail marketingu René Kulka, Email Marketing Evangelist w optivo
- 14:41 Trwała i bezpieczna podłoga do dziecięcego pokoju
- 15:39 Z nowego badania wynika, że internet jest źródłem konfliktów i oddalania się w rodzinie
- 15:47 Olejowe kody
- 15:48 MAKRO wprowadziło nowy katalog dla gastronomii
- 16:00 Nagradzając pracowników za bezpieczeństwo, poprawiasz kondycję finansową firmy
- 16:15 Czempioni łączą siły w budowaniu nowego wizerunku polskiej gospodarki
- 16:49 Giełda w USA: Po rekordach na S&P 500 czas na szczyty na NASDAQ-u
- 16:55 Enea wspiera triathlonowe Mistrzostwa Europy w Poznaniu
- 16:55 Jennifer Aniston kontra tabloidy: nie jestem w ciąży
- 17:10 "Fuck With Myself" - nowy singel Banks
- 17:43 Fitch utrzyma rating Polski na obecnym poziomie. Podwyżka wykluczona, brakuje też przesłanek do obniżki
- 18:55 Minister zdrowia zapowiada zmiany w systemie opieki zdrowotnej. Zniknie grupa osób nieubezpieczonych
- 19:05 Young Guns wydają album "Echoes". Zapowiada go "Mad World" (wideo)
- 19:26 „Kabaretobranie 2016” w Telewizji Polsat
- 19:30 Zmienne nastroje na GPW. Na rynku będą dominować kilkutygodniowe fale wzrostowe i spadkowe
- 19:31 WWF Polska planuje film dokumentalny o klimacie i energii, szuka firmy produkcyjnej
- 19:58 Fox zapowiada serial X-Men
- 20:00 Aktywne sportowo Hinduski reklamują Nike (wideo)
- 20:08 Refleksyjny Frank Ocean łamie prawa fizyki w reklamie marki Calvin Klein (wideo)
- 20:19 Stanisław Gomułka: Polsce nie grozi wyjście z UE, ale nastroje nacjonalistyczne mogą zmarginalizować jej rolę we Wspólnocie
- 20:20 Thomson Reuters sprzedaje za 3,55 mld dolarów serwisy i usługi dotyczące nauki
- 20:24 Plus: gogle do wirtualnej rzeczywistości ze starterami Ja+ Internet Na Kartę
- 20:55 Dawid Pacha customer development leaderem w Netizens
- 21:09 „Wołyń” - nowy film Wojciecha Smarzowskiego. "Najbardziej wymagający w mojej karierze" (wideo)
- 21:14 Garmin Oregon 700 - nowa seria nawigacji turystycznych za 449,99-599,99 euro (wideo)
- 21:32 Piwo Lech jako sponsor Przystanku Woodstock 2016 ze specjalnymi strefami i puszkami
- 21:37 Program „Rodzina 500 plus” zmienia preferencje zakupowe Polaków
- 21:55 Oknoplast zmienia wystrój swoich sklepów, stawia na design i technologie
- 21:59 Makata Creative Group będzie reprezentować fotografa Artura Wesołowskiego
- 22:00 „Polowanie na mieszkanie” ma 870 tys. widzów. TVN wygrywa z konkurencją
- 22:05 Porównywarka ofert hotelowych HotelsCombined pierwszy raz reklamowana w telewizji (wideo)
- 22:07 Magda Jethon zarzuca Krzysztofowi Ziemcowi manipulację „Wiadomości” o KOD-zie. „Nie mogę uwierzyć, że firmujesz te świństwa”
- 22:08 „Avanti Fit&Beauty” - wydanie specjalne miesięcznika „Avanti”
- 22:09 Warner Bros płacił najpopularniejszym youtuberom za pozytywne recenzje gier
- 22:09 Askaniusz Sawicki dyrektorem ds. personalnych w Coca-Cola HBC Polska
- 22:10 Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych
- 22:11 „To jest nasz czas!” - Edyta Olszówka w kampanii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda (wideo)
- 22:12 Twitter z transmisjami na żywo programów Bloomberga
- 22:13 „Wyzwanie jednego gestu” - youtuberka KatOsu promuje płyn micelarny Garnier (wideo)
- 22:15 TVP2 i TVN odrabiają straty, udany tydzień TVN24. TV Puls i TVN7 przed TVP Info
- 22:16 Honor 8 - nowy smartfon Huawei (wideo)
- 22:18 „Liga+ Extra” z publicznością, dodatkowa część w Canal+ Sport (wideo)
- 22:19 Angielski styl w reklamach piwa Książęce Golden Ale (wideo)
- 22:20 „Dom Marzeń” śledzi milion widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
- 22:28 Eurosport 1 będzie transmitować mecze Ekstraklasy 2016/2017
- 22:32 Eurozet, Eska i Agora wśród chętnych na pięć wolnych częstotliwości radiowych
- 22:35 Sąd: dzielenie się hasłem dostępu do Netflix i HBO GO to przestępstwo
- 22:36 Na rynku pojawił się „MAN” - nowy dwumiesięcznik skierowany do zamożnych przedsiębiorców
- 22:38 Kurski o zadaniach nowego szefa TVP2: sukces w obszarze kabaretu, połączenie oglądalności z poziomem
- 22:40 Marcin Wolski: będę się starał cały czas współpracować z TVP Info, choć pewnie w mniejszym zakresie
- 22:41 „Weź wodę nad wodę” - Żywiec Zdrój w kampanii podąża za turystami
- 22:45 Fenomen „Pokemon Go” w liczbach. Ogromny zasięg w social media, sukces w wyszukiwarce
- 22:50 Jacek Kurski o Euro 2016: impreza się nie zwróciła. Wyborcy Prawa i Sprawiedliwości wybrali TVP
- 23:05 Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)
- 23:10 „Projekt Lady” wakacyjnym hitem TVN. Reality-show zyskuje widzów z odcinka na odcinek
- 23:15 Amerykańscy reklamodawcy w sporze z domami mediowymi o rabaty i kick backi płacone przez media
- 23:25 „Pokemon Go” broni się wynikami pobrań ze sklepów z aplikacjami, choć nie wykorzystuje w pełni potencjału AR (opinie)
- 23:30 TVP pracuje nad reality-show „Kochanie, zabijamy nasze dziecko”
- 23:36 Powstanie trzeci sezon serialu "Bloodline"
- 23:40 13 firm chce zastąpić badanie oglądalności Nielsena dla TVP. Wśród nich brytyjski Kantar
- 23:55 Marcin Wolski: TVP2 z kabaretem aktorskim i stand-upem, w publicystyce więcej reportaży